Bluetooth headset voor in helm 30,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-Foot

MF veteraan
7 mrt 2007
2.651
6
Beilen (drenthe)
Te koop ivm aanschaf dure Sena headset :+

2 jaar geleden kocht ik de Jabra BT3030 voor 60 euro en kocht ik bij Waypoint een bedrade HS 210 headset voor 35 euro.

Ik was helemaal het happy, ik verbond tijdens de toerritjes en vakantie mijn Garmin Zumo met de Jabra, sloot de headset aan op de Jabra en zowel muziek als navigatie komen keurig draadloos in je helm terecht. 8-)
Je kunt dus gewoon tanken, lopen enz zonder dat je met een snoer aan je motor zit.

Inmiddels een nieuwe Sena headset gekocht, dus deze mag weg voor 1/3 van de nieuwprijs: 3 hele tientjes, excl evt verzendkosten.

wat krijg je voor dit geld:
Jabra BT3030
“Ketting” voor om je nek (net als een dogtag)
Broekclip
Splinternieuwe oortjes (nooit gebruikt, bijv om te gebruiken bij hardlopen)
USB oplaadkabeltje (te gebruiken icm iedereen USB poort of USB lader
Handleiding

Headset voor in je helm
Nieuwe “kussentjes” incl nieuwe plakstickers (om ze in je helm te plakken)
Paar tyrips om de snoertjes in je helm in goede banen te leiden.

Mag weg voor 30,- excl verzendkosten. Ophalen in Beilen (Drenthe) is uiteraard ook mogelijk

Handleiding:
https://www.jabra.com/_/media/Produ...//www.motor-forum.nl/media/1308985/full[/img]

2qxynhx.jpg

4puypv.jpg

2z5uqa8.jpg

2q8cxts.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik dit ook op de motor :Y. Korte kabels zijn perfect in de helm weg te werken, als ik de kabels nodig heb haal ik ze eenvoudig achter de bekleding vandaan. Even de Jabra koppelen aan de telefoon en gaan met die banaan :] .
 
Is deze ook waterdicht? Of hang je hem onder je jas (wat ik niet handig zou vinden).
In de gebruiksaanwijzing staat dat hij een bui kan overleven (IP22) :).
Maar waarom zou je hem over je jas heen dragen?? Ik heb hem altijd onder mijn jas en zou niet weten welke knop ik met mijn handschoenen aan zou willen bedienen. Gewoon voor navigeren en eventueel muziek is dit een perfect en goedkoop dingetje.
 
Laatst bewerkt:
In de gebruiksaanwijzing staat dat hij een bui kan overleven (IP22) :).
Maar waarom zou je hem over je jas heen dragen?? Ik heb hem altijd onder mijn jas en zou niet weten welke knop ik met mijn handschoenen aan zou willen bedienen. Gewoon voor navigeren en eventueel muziek is dit een perfect en goedkoop dingetje.
Om de telefoon op te nemen bv. Ik heb nu op mijn helm een Interphone v6 maar vind de knopjes bv erg klein.
 
Om de telefoon op te nemen bv. Ik heb nu op mijn helm een Interphone v6 maar vind de knopjes bv erg klein.
In dat geval is het wel handig als je bij de knopjes kan ja ;). Ik bel niet op de motor en heb zelden muziek aan. Gebruik deze Jabra eigenlijk alleen voor de navigatie en dat gaat perfect.
 
Laatst bewerkt:
In dat geval is het wel handig als je bij de knopjes kan ja ;). Ik bel niet op de motor en heb zelden muziek aan. Gebruik deze Jabra eigenlijk alleen voor de navigatie en dat gaat perfect.

Kan ook gewoon (bij een zumo). Simpelweg op je zumo scherm de knop “opnemen” indrukken en het geluid komt keurig binnen via de Jabra.

Bedankt voor alle berichtjes, hij is verkocht!

Deze mag dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan