Bluetooth Headsets

Donderdag de 20e gaan we kijken in Utrecht, geen idee wat we er van moeten verwachten, we zien wel.
Ik heb voor m'n Nolan 100-5 een pasklaar Ncom B601R communicatie setje gekocht, zat er zo in en 't klinkt verrekkes goed moet ik zeggen. Gebruik het nu nog voor de rijlessen, de helm is dan gepaired met een portofoontje met Bluetooth, geen gehannes meer met zo'n D-oordopje wat bij mij nooit blijft zitten.

gr. Leo
 
Ik ben mij ook aan het orienteren. Keuze wordt of de Cardo freecom 2 plus of de 4 plus.
Ik zou de 4 plus aanschaffen vanwege de JBL luidsprekers. Vraag is dit de meerprijs waard? Zijn de JBL luidspreker zoveel beter dan de standaard? Iemand ervaringen hiermee?
 
Maar de JBL speakers moeten wel passen. Heb ze even gehad maar deed lijn aan mijn oren. Ik kon mijn helm gewoon niet op houden. Dus terug gegaan naar de orginele kleinere speakers.
 
Is er de mogelijkheid dat iemand een aantal systemen kan opsommen die goed bevallen ?
Ik heb even geprobeerd door dit onderwerp heen te worstelen maar er zijn veel oude berichten die niet meer actueel zijn ....
Of start iemand een nieuw onderwerp met ervaringen ?
Bij voorbaat dank...
 
Maar de JBL speakers moeten wel passen. Heb ze even gehad maar deed lijn aan mijn oren. Ik kon mijn helm gewoon niet op houden. Dus terug gegaan naar de orginele kleinere speakers.
Hoe bedoel je? Omdat ze groter en dikker zijn ofzo? Drukken tegen je oor aan?
 
Ik ga trouwens de 4+ kopen, puur voor die speakers. Ik vind het toch wel belangrijk om goede speakers te hebben, ik ken iemand die de packtalk heeft en de speakers erg goed vind (zelfde JBL speakers als de 4+). Ik weet niet of ze heel erg verschillen van ‘standaard’ speakers, maar ik hoor alleen maar hele positieve verhalen over die JBL dingen!
 
Even een vraag voor de experts; ik rij al jaren met een Sena SMH10 op mijn helm. Erg tevreden, maar ik zou graag, om medische reden, de bediening op mijn stuur willen hebben. Nu weet ik dat Sena zoiets heeft ( moet ik wel een ander systeem kopen, maar ja), maar Is er naast Sena nog een leverancier die stuurbediening levert?
 
Ik heb de freecom 4+, mn vriendin ook. Werkt top, met telefoneren hoort diegene die je belt soms niet eens dat je op de motor zit. Freecom 2 zou mij te weinig range hebben. Maak qua realistische range er maar 500meter van in bebouwde kom enzo. Freecom 4+ icm jbl past verder prima in mn scorpion exo 1400 carbon en in de hjc rpha 11 van mn vriendin.
 
Ik heb de freecom 4+, mn vriendin ook. Werkt top, met telefoneren hoort diegene die je belt soms niet eens dat je op de motor zit. Freecom 2 zou mij te weinig range hebben. Maak qua realistische range er maar 500meter van in bebouwde kom enzo. Freecom 4+ icm jbl past verder prima in mn scorpion exo 1400 carbon en in de hjc rpha 11 van mn vriendin.

Handig dat jij toevallig allebij de helmen hebt die ik ook heb, en de 4+ hebt die ik ook ga kopen:P
 
Ik ga trouwens de 4+ kopen, puur voor die speakers. Ik vind het toch wel belangrijk om goede speakers te hebben, ik ken iemand die de packtalk heeft en de speakers erg goed vind (zelfde JBL speakers als de 4+). Ik weet niet of ze heel erg verschillen van ‘standaard’ speakers, maar ik hoor alleen maar hele positieve verhalen over die JBL dingen!
Precies dit.
 
Ik heb er net een besteld, een Freecom 4+
Zou vrijdag bezorgt worden, ben benieuwd is mijn eerste comm setje.
 
Nice! Laat je even weten wat je ervan vind? Ik ga de mijne waarschijnlijk kopen als het wat warmer wordt :)
Ik ben ook een mooi weer rijder hoor. Maar als ik ergens mijn zinnen op heb gezet wil ik het meestal gelijk hebben ook :)
 
Haha, zo ben ik ook. Alleen wil ik eerst nog een nieuwe einddemper, waarbij ik me afvraag of een set nog nut heeft omdat ‘ie (denk ik) echt wel luid wordt.. vandaar :P

7 a 8 graden is mij toch nog echt iets te koud.. Ik heb ook geen winterhandschoenen. Dus het moet echt wel een beetje rond de 12 graden zijn.. of een klein rondje!
 
Haha, zo ben ik ook. Alleen wil ik eerst nog een nieuwe einddemper, waarbij ik me afvraag of een set nog nut heeft omdat ‘ie (denk ik) echt wel luid wordt.. vandaar :P

7 a 8 graden is mij toch nog echt iets te koud.. Ik heb ook geen winterhandschoenen. Dus het moet echt wel een beetje rond de 12 graden zijn.. of een klein rondje!

Ik rijd zonder dbkiller en kan vertellen dat het geen enkel probleem is...ook niet met 130km per uur op de snelweg.
 
Ik rijd zonder dbkiller en kan vertellen dat het geen enkel probleem is...ook niet met 130km per uur op de snelweg.

Ik rijd ook zonder killer 😬 ook omdat ik er geen heb haha. Maar ik heb ook geen katalysator meer. En nu ga ik voor een kortere einddemper en wil ik hem onder m’n motor in plaats van ernaast. Dus het is dubbelop..
 
Terug
Bovenaan Onderaan