Bluetooth Headsets

Ik kan nergens vinden hoe jullie dat doen met de oordoppen , ik bedoel die oordoppen die je gehoor beschermen tegen gehoor beschadiging ....
 
Hetzelfde als zonder headset. :+

Edit: OK iets langer antwoord. Zolang je doppen niet tegen de voering van je helm / de pads van je headset aankomen is er niet zoveel aan de hand. Headsets gaan (zeker met goeie speakers) wel zo hard dat je alles goed kunt horen met doppen in.
Ik draag zelf al een paar jaar Isolate oordoppen, die zijn volledig dicht. Dat samen met een Cardo Q3 en uClear speakers. Volume staat op iets meer dan 50% en dat is hard zat. Veel harder en je hoort de omgeving niet goed meer.
 
Ik kan nergens vinden hoe jullie dat doen met de oordoppen , ik bedoel die oordoppen die je gehoor beschermen tegen gehoor beschadiging ....

Gewone dopjes en BT setje is prima te doen, toch? Je hoort van de speakertjes niks te merken qua ruimte.

Ik heb deze vrijwel altijd in: Crescendo Moto - CoolSafety. Die doppen dempen wel behoorlijk, trouwens. Headset op max volume is met doppen goed te verstaan, maar zonder doppen veel te hard.
De vorige keer ging ik voor 'n kort ritje even zonder dopjes, headset aan: BA DA DA DA HELLO *fuckfuckauw piieeeeppp* Nog iets te hard staan van de vorige rit... 🥴
 
Haaha, herkenbaar. Ik weet tegenwoordig wel beter dan m'n headset aan te drukken als ik even een kort stukje zonder doppen rijd. :P
 
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd in dit topic, maar Sena vervangt met de 50K de 30K. Ik verwacht dat de 30K ook in prijs zakt en is dan ook prima.
Mijn 30k heb ik vorig jaar gekocht voor €200 nieuw. Bij FC-moto hebben ze regelmatig acties waarbij 10% van de prijs af gaat. (dan heb je een dualset voor 0,9*450€)
 
Let wel, gebruik je de headset voor onderling, en bellen, en evt navigatie. Zorg dat deze 2 verbindingen tegelijkertijd aan kan.
Hij moet dan namelijk pairen met 2 apparaten.🤓
 
Hoe bedoel je? Omdat ze groter en dikker zijn ofzo? Drukken tegen je oor aan?
Sorry, beetje late reply maar het was erg druk op het werk. Ja de speakers zijn dikker. En ik had niet meer ruimte ini mijn Shoei X-Spirit. Was echt geen doen. Met spijt en pijn in mijn hart terug gestuurd.
 
deze jongen houd het maar bij deze
alles er op en er aan :Y*O*
 

Bijlagen

  • IMG_20200222_193521.jpg
    IMG_20200222_193521.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 28
Hallo,

Ik heb een headset gekocht (Cardo packtalk slim) en wil deze graag monteren. Echter ben ik van plan binnenkort een nieuwe helm te kopen.
Is het verstandig om hem dan nog in mijn oude helm te monteren ?
Ik zie namelijk dat er e.e.a. geplakt moet worden.

Alvast bedankt !
 
Hallo,

Ik heb een headset gekocht (Cardo packtalk slim) en wil deze graag monteren. Echter ben ik van plan binnenkort een nieuwe helm te kopen.
Is het verstandig om hem dan nog in mijn oude helm te monteren ?
Ik zie namelijk dat er e.e.a. geplakt moet worden.

Alvast bedankt !
Die plakkers kun je gewoon nabestellen. Die sticker op de buitenkant is specifiek te bestellen, de rest is kleefbaar klittenband, dus dit zou niet eens perse van Cardo hoeven te zijn.
 
Hallo,

Ik heb een headset gekocht (Cardo packtalk slim) en wil deze graag monteren. Echter ben ik van plan binnenkort een nieuwe helm te kopen.
Is het verstandig om hem dan nog in mijn oude helm te monteren ?
Ik zie namelijk dat er e.e.a. geplakt moet worden.

Alvast bedankt !

Wat is binnenkort?
 
Meestal moet je klittenband aan de binnenkant van je helm plakken waar je de speakertjes (en evt de microfoon) tegenaan, euh... klit? :P
Dat zet je niet zomaar over, dus moet je voor een nieuw helm even nieuwe klittenband pads hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan