Bluetooth Headsets

Ongetwijfeld/uiteraard maar het werkt prima. Zolang de bluetooth 'gepaired' is mag het met andere apparaten ook geen belemmering zijn of.. zou het dan niet mogen zijn. We gaan het tzt meemaken als er een externe navi komt en de 'chinese bral' nog steeds werkt :9
 
Dan ga ik denk die BT-S2 zo snel mogelijk aanschaffen. Als ik er ook gewoon mee kan bellen is het hele communiceren met de autos in de groep opgelost. Misschien dat ik ook nog een gewoon bluetooth setje bij koop (€5 altijd handig als het andere niet wil werken). Wat zeg nou zelf, €38 voor zo een systeempje inclusief koptelefoon-microfoon systeem ding is natuurlijk geen drol.
Je hebt natuurlijk wel 2 setjes nodig met 2 man he.
 
Je hebt natuurlijk wel 2 setjes nodig met 2 man he.
Natuurlijk alleen daar zorgt ie lekker zelf maar voor :P
Voor mij is het het belangrijktste dat ik telefonisch contact kan hebben met de andere mensen waarmee ik in Keulen heb afgesproken en daarna met 1 van de autos onderweg van Bruinisse naar Clastres zodat ik kan aangeven dat ik moet tanken of wat dan ook.
 
Wie heeft er ruime ervaring met een Sena 30k?
Als mijn set met een andere 30k verbonden is en ik navigeer(via telefoon) dan heb ik geen geluid van de telefoon.Verbreek ik de verbinding met de andere 30k dan is er wel geluid van mijn telefoon/navigatie.
Best storend, hoor graag dat vrouwelijke stemmetje rechtsaf 100 meter etc: etc:.
Zal vast een instelling zijn? maar kom er niet achter wat waar .
 
Wie heeft er ruime ervaring met een Sena 30k?
Als mijn set met een andere 30k verbonden is en ik navigeer(via telefoon) dan heb ik geen geluid van de telefoon.Verbreek ik de verbinding met de andere 30k dan is er wel geluid van mijn telefoon/navigatie.
Best storend, hoor graag dat vrouwelijke stemmetje rechtsaf 100 meter etc: etc:.
Zal vast een instelling zijn? maar kom er niet achter wat waar .

Welke software versie draai je op?
 
Wie heeft er ruime ervaring met een Sena 30k?
Als mijn set met een andere 30k verbonden is en ik navigeer(via telefoon) dan heb ik geen geluid van de telefoon.Verbreek ik de verbinding met de andere 30k dan is er wel geluid van mijn telefoon/navigatie.
Best storend, hoor graag dat vrouwelijke stemmetje rechtsaf 100 meter etc: etc:.
Zal vast een instelling zijn? maar kom er niet achter wat waar .

Zie:

Is in een update gefixt. Je moet wel de optie "Audio multitasking" aanzetten in instellingen.

Heb zelf nu ook een 30k gekocht maar moet nog opgestuurd worden. Wilde eigenlijk over gaan naar de Cardo Scala Packtalk, maar door een mooie aanbieding is de Sena nu toch interessanter en ben er al bekend mee.
 
Zie:

Is in een update gefixt. Je moet wel de optie "Audio multitasking" aanzetten in instellingen.

Heb zelf nu ook een 30k gekocht maar moet nog opgestuurd worden. Wilde eigenlijk over gaan naar de Cardo Scala Packtalk, maar door een mooie aanbieding is de Sena nu toch interessanter en ben er al bekend mee.

Inderdaad ff updaten en juist instellen.

Ps de sena 30k is veel beter/fijner dan de packtalk! Ik mis mijn packtalk in geen enkel opzicht de 30k is echt een maatje meer.
 
Inderdaad ff updaten en juist instellen.

Ps de sena 30k is veel beter/fijner dan de packtalk! Ik mis mijn packtalk in geen enkel opzicht de 30k is echt een maatje meer.
We gaan het proberen te updaten.
Er zit nog een oude softwareversie in.
Thanks voor de info👍
Als het niet lukt of wel meld ik het hier😊
 
Ik heb eentje gekocht van onze Chinese vrienden; gebruik hem nu 3 weken en heel veeeeel waar voor mijn 18€ 😍 :). De vraag is natuurlijk hoe lang het zal blijven werken... Ik combineer hem met een TomTom Rider 400+ mijn GSM en hapert niks... :]:]

20190805_195435.jpg
 
Binnenkort mijn sena smh5 duo set te koop wegens over op neotec + srl. Iemand interesse? doe maar pb. Anders gaat ie op mp.
 
Jippie de laatste software 2.3 gedropt in de Sena 30k en audio multitasking aangezet hoppa het werkt,we zijn blij.


Thanks voor de tips:)
 
Dingen kunnen vaak erg slecht tegen vocht. Batterijduur is vaak een stuk minder dan de grote merken. Maarrr tis prima spul om te beginnen. Een eventuele fm radio is altijd kudt, net als bij de grote merken.
 
Ik ben voor de Cardo Freecom 4 van mijn vrouw op zoek naar een losse plak microfoon, dus niet een boommicrofoon. Nu heb ik even wat zitten googlen naar los te kopen onderdelen, maar ben ik nu genoodzaakt om een complete set inc speakers te kopen? Of zie ik iets over het hoofd?

Of heeft iemand een tip waar ik die los kan kopen?
 
Ik heb inmiddels 3 jaar de Vnetphone V8 en bevalt prima en nu ook voor mijn vriendin gekocht. Die is er ook erg blij mee.
 
Vriend van mij heeft een Sena smh10 (dacht ik) en die zet hem dan op universal pairing en dan pakt hij iedere dag gewoon weer op. Rij verder nooit in groepen dus weet niet hoe hij dat op pakt een of hij dat wel doet. Maar ik ben er iig tevreden mee voor de 65 euro dat hij kost een mijn af en toe gebruik.

Moet zeggen dat als ik het wekelijks zou gebruiken ik wel voor een dure variant zou gaan. Dat is altijd mijn afweegpunt.
 
Laatste tijd veel problemen om mijn Freecom 4 plus te verbinden met mijn TomTom rider 550. Heb een keer de verbinding per ongeluk uitgezet toen ik wilde wisselen van lage kwaliteit naar hoge kwaliteit en krijg hem nu niet goed meer verbonden. Afgelopen zondag tijdens de stop werkend gekregen, toen ik mijn weg wilde vervolgen: geen verbinding meer. Meer mensen die dit meemaken of inmiddels de oplossing gevonden hebben?

Daarnaast nog een vraag naar jullie ervaring met de intercom functie. Heb deze helaas nog niet uitgebreid kunnen testen, maar de ervaring die ik heb valt tegen:
Met duo passagier gereden, stoort af en toe, heb de indruk dat niet alles door komt. Toen ik de snelweg op reed, was communicatie zo goed als niet mogelijk. Toen ik alleen reed en belde met de cardo (op de snelweg) ging dit prima.
Iemand tips? Kan het aan de instellingen liggen?
 
Ik ben voor de Cardo Freecom 4 van mijn vrouw op zoek naar een losse plak microfoon, dus niet een boommicrofoon. Nu heb ik even wat zitten googlen naar los te kopen onderdelen, maar ben ik nu genoodzaakt om een complete set inc speakers te kopen? Of zie ik iets over het hoofd?

Of heeft iemand een tip waar ik die los kan kopen?
Daar heb ik ook m'n hoofd over gebroken. De enige optie is om het losse microfoon-setje aanschaffen (zonder speakers). In dat setje zit dan zowel een plak- als boom microfoon ben ik inmiddels achter.

-Edit-: deze als het goed is.
 
Daar heb ik ook m'n hoofd over gebroken. De enige optie is om het losse microfoon-setje aanschaffen (zonder speakers). In dat setje zit dan zowel een plak- als boom microfoon ben ik inmiddels achter.

-Edit-: deze als het goed is.
Bedankt voor de tip, maar ik heb ondertussen al een oplossing, ik ben naar de lokale motoport gegaan en daar deze vraag voorgelegd, ze hebben voor mij even gebeld met hun leverancier en die had nog een losse plakmicrofoon liggen, kosten, 5 euro 😱 Dat was een makkelijke beslissing natuurlijk 😅
 
Omdat ik na een half jaar kloten de verbinding tussen mijn Cardo freecom 4+ en Rider 550 & mobiel niet stabiel kreeg, heb ik een Midland BT Next Conf. setje gekocht; wat een verademing. Verbinding naar de rider 550 stabiel, geluid van de route informatie is prima en de intercom blijft gedurende de rit stabiel. Als ik alleen een rit maak, dan luister ik graag naar (bijvoorbeeld) de radio echter met de ingbouwde FM radio van de Midland krijg ik geen zender gevonden. Iemand enig idee of dit te fixen is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan