Bluetooth helm. Voor wie bereikbaar moet zijn..

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Handsfree bellen is verplicht voor alle verkeersdeelnemers en ook voor motorrijders. Maar het is vrij lastig om een handsfree setje in een helm in te bouwen. Motorola biedt een oplossing met zijn Bluetooth helm.

In deze Motorola Bluetooth valhelm zit namelijk een handsfree setje ingebouwd. Het Italiaanse designhuis Momodesign heeft de helm ontworpen.

Door hun samenwerking hebben Momodesign en Motorola een helm kunnen ontwerpen, waarbij het Bluetooth setje volledig geïntegreerd is in de helm. Men dient wel over een Bluetooth aansluiting op zijn mobieltje te beschikken.

Helmfabrikant Vermar biedt al sinds enkele maanden Bluetooth helmen aan. Deze zijn helemaal ontwikkeld door Vermar zelf en kosten ongeveer vijfhonderd euro.

Zie voor meer informatie:
http://www.portablegear.nl/msn-nieuwsbericht2.htm
full
 
Beter zelf een bleutooth setje bij een of andere telefoon winkel kopen, en zelf inbouwen, dan heb je meer keuzes zowel merk helm als bleutooth ontvanger en telefoon.
bespaart je 420 Euro's, want helm heb je al.
 
Waarom bellen op de motor? Geniet toch ff van je rust en maak je druk met op 2 wielen te blijven rijden (behalve bij het optrekken dan, als je daar zin in hebt.)
 
ik zie wel een voordeel voor de rij-instruktie, vergeet ik tenminste niet WEER mijn kabeltje los te maken :) (moeten ze alleen nog wel ff een porto op bluetooth maken dan ;) )
 
hebbie wel es iets anders gehoord met een jet-helm dan geruis van de wind? |(
je hoort jezelf nog niet eens roepen, laat staan een telefoongesprek.
Motorrijden=koppie erbij houden.
Als je zo nodig door wil gaan met je werk, ga dan met het koekblik !
 
hebbie wel es iets anders gehoord met een jet-helm dan geruis van de wind? |(
je hoort jezelf nog niet eens roepen, laat staan een telefoongesprek.
Motorrijden=koppie erbij houden.
Als je zo nodig door wil gaan met je werk, ga dan met het koekblik !
Off topic: 'k Rijd zoveel als mogelijk met de motor. Moet 1 week op 4 permanent bereikbaar zijn, van ma 06:00 tot ma 06:00 uur. Ben dus héél gelukkig met m'n intercom en GSM-aansluiting of ik zou een week niet op de motor mogen. Op andere dan autosnelwegen neem ik tf aan en parkeer ergens om voort te bellen.
On topic: duur en lelijk. Zelf installeren is goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan