Blunder!

Ach dat zijn altijd van die " leuke" aanloop problemen met net je rijbewijs opzak.
Met een van mijn eerste motoren naar mijn werk, en 's middags weer lekker terug rijden....tuurlijk bijna het hele koninklijke marine terrein rond geduwd met die K.T motor.
Bek af ga nooit meer motorrijden enz, staat mijn startonderbreking nog af......is me nu naar 12 jaar motorrijden ook nooit (zeg nooit, nooit) meer gebeurd.

Hee veel plezierige en veilige KM toegewenst!!!!
 
zxr(on): haarkleur is donker (en niet geverfd!!!) :)
enne....vrouwen in leer sexy? da's niet aan mij om te oordelen!!
 
Verhaal klinkt bekend!
Net mijn Rijbewijs en een week later stond ik in Ammsterdam om een motor te kopen. Proefrit was prima verlopen. :] Paar dagen later de motor opgehaald om er vervolgens (120 km bij -7 graden) mee naar huis te rijden. Bij Breukelen begint hij ineenkeer raar in te houden. WTF dacht ik nog :( zal me toch niet gebeuren, denk ik een betrouwbare 2e hands te hebben gekocht, blijkt het een barrel te zijn :X
Toevallig reed ik net bij een tankstation,... stoppen... mmm wat zou het kunnen zijn? Mijn Pa (die met de auto achter me aan reed) "kijk eens in de benzinetank jongen..." |( |(
Zoiets overkomt je dus precies één keer :X
 
het is me nooit overkomen dat ik zonder benzine kwam te staan... maar ja.. ik heb ook een juiste beginnersmotor gekocht: fz6-s fazer, dus met niveau meter, zonder choke (doet ie automatisch) en gaat automatisch over naar de reserve tank, dan zie ik op de computer: trip-f en het aantal gereden km in reserve tank.. ik rij ong 1:18 en in reserve tank zit ongeveer 4 liter...
 
Overkomt de beste, mij alleen nog niet want ik tank altijd veel te vroeg :P
En de eerste keer dat ik met pech stond reed ik een minuut later alweer verder. Eerst was het huh, toen merkte ik dat de accu leeg was. Toen bedacht ik dat als ik mijn lichten uitzet het weer een paar km uit kan zingen.
 
Dit is nou typish een verhaal wat mij nou ook zou kunnen overkomen... :+
En ok je staat dan best wel voor ***.
Ach van je fouten leren. ;)
 
Bekend verhaal :+

Eerste week dat ik mijn zx6r had ook zonder benzine komen te staan.
Helaas was het buisje van de on stand afgebroken dus ook op reserve rijden was er niet bij |( . Vergeet nu in ieder geval nooit meer om zo rond de 200km eens een tankstation te gaan zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan