BM-Racing

Malferink

Rookie
24 aug 2007
28
0
Nijverdal
Mijn maatje en ik zijn dit jaar begonnen met een raceteam.
Ons doel is om dit jaar te trainen om vervolgens aan het einde van het jaar een racelicentie voor de KNMV cup te halen.

Om te beginnen zijn we begonnen met het maken van een Internetsite.

http://www.bm-racing.nl (bm-racing.nl)

Onze vraag is wat jullie van de site vinden en of jullie nog suggesties hebben.


Gr,

Mark en Benco
 
Mooie site alleen het gastenboek valt een beetje uit het frame. Veel succes ermee aan de motoren zal het iig niet liggen :P
 
Mijn maatje en ik zijn dit jaar begonnen met een raceteam.
Ons doel is om dit jaar te trainen om vervolgens aan het einde van het jaar een racelicentie voor de KNMV cup te halen.

Om te beginnen zijn we begonnen met het maken van een Internetsite.

http://www.bm-racing.nl (bm-racing.nl)

Onze vraag is wat jullie van de site vinden en of jullie nog suggesties hebben.


Gr,

Mark en Benco

Je kan niet aan het einde van jet jaar nog een licentie halen voor de KNMV Cup.
Er is per jaar maar een mogelijkheid, en dat i s dit jaar in maart, volgende maand.

Schrijf je anders snel nog in als het nog kan.
 
Je kan niet aan het einde van jet jaar nog een licentie halen voor de KNMV Cup.
Er is per jaar maar een mogelijkheid, en dat i s dit jaar in maart, volgende maand.

Schrijf je anders snel nog in als het nog kan.

Daar zijn we nog niet mee bezig geweest. Eerst maar eens een jaartje trainen en dan waarschijnlijk volgend jaar maart een racelicentie halen.
 
Laatst bewerkt:
Beste lezers,

Sponseren is ook mogelijk, voor 100,- zit er al een sticker op de motoren het gehele jaar 2008...

Groeten Benco
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de site er erg netjes uit zien, als het hele team zo serieus aangepakt wordt als de site komt het wel goed.




(maar hier naar sponsoren zoeken is volgens mij niet echt de manier)
 
Knappe website. Wat voor tijden rijden jullie ongeveer? Succes in iedergeval dit jaar!
 
Knappe website. Wat voor tijden rijden jullie ongeveer? Succes in iedergeval dit jaar!

Met onze straatmotor op Spa op een half natte baan 3.10 en met onze circuitmotor op Oschersleben in oktober (3 graden) 1.48. Nog geen perfecte tijden, maar voor de eerste keer niet slecht denk ik. Dit jaar maar hard trainen en volgend jaar echt gaan knallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan