Bmw 1100 gs help

Dersevo

Rookie
8 aug 2019
1
0
Hallo mensen, zal me even voorstellen
Ben dennis 25j uit roermond en sinds kort in het bezit van een 1100 gs

Toen ik hem kocht reed de motor perfect

Maar na een aabtal km rond de 140 viel die uit en starte die weer direct.
(steeds minder gas geven tot die uitviel anders verzoop die)
Nu heb ik nieuwe bougies geplaatst
Nieuwe olie
Recyclizer
Gpr uitlaat zonder kat


Tank van binnen schoongemaakt, kwam smerige rotzooi kwam uit de tank en zeefje vd pomp was kapot
Vervangen en schoongemaakt incl nieuwe. Filter
Motor synchroon afgesteld etc
Injectoren nagekeken alles klopte precies
Maar loopt goed en boven de 4000 toeren stottert hij en knalt die uit de uitlaat en bougie kleur is grijs en houd vermogen in en ineens trekt die hem op t achterwiel en houd direct weer stotterend in
Kleppen waren gesteld, dus mijn vraag is kan dit de brandstofpomp zijn dat die t slechter doet?
Want stationair draaiend in de vrij kan je gas inhouden schiet die netjes in de toeren en niks aan de hand
 
Mijn tip: stel deze vraag in Techniek, vragen en antwoorden. Hier verdwijnt je vraag naar de achtergrond. Het is dan wel verstandig om recyclizer even uit te leggen, ik heb geen idee wat dat is.
 
Hallo mensen, zal me even voorstellen
Ben dennis 25j uit roermond en sinds kort in het bezit van een 1100 gs

...Recyclizer
Gpr uitlaat zonder kat
Bedoel je dat je die ook nieuw hebt geplaatst? Weet je wat zo'n ding doet?
Je zegt; GPR zonder KAT, heb jij die nu geplaatst?
Heb je nog wel je lambda sondes?

Vraag idd beter in techniek of zet de vraag in het GS forum.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan