BMW 450 enduro

Nee, de KTM690 en de BMW Xmoto. Ging nog over die vergelijkingstest. Beetje offtopic inderdaad. Was naar aanleiding van het grapje over BMW = ouwel*llemotor
 
full
 
BMW heeft een tak van cagiva overgenomen en dat is de Husqvarna :o
Vandaar dat hij er op lijkt :+
mag ik ff zeggen dat je het fout hebt
bmw had dit model al ontworpen voordat husqvarna door hun is overgenomen
stont ook op de intermot 2006, heb em zelf gezien daar
alleen als crosser, sm versie is :9~ :}
 
_O-

Hou toch op,BMW is over het algemeen voor de onkundige 50plussers,en dan zeggen dat ze de strijd met KTM aangaan?,wie praat er nou poep?...([small]aaaah ik zie nu je clowntje pas,maar mijn statement is gemaakt..)~[/size]

speciaal voor onze zeeuwse vrind aangepast,hij is aan zijn zaterdagochtendposts te zien met zijn verkeerde been uit zijn hoogslaper geflikkerd... :W

full
 
In de WEC hebben ze inderdaad behoorlijke problemen om de BMW competatief te maken. Iets met de achtervering en geometrie aan de achterkant.
 
typisch..
het blok doet me ook steeds denken aan het blok van yamaha op de yzf machines.

buiten dat al vind ik het een strak ding, alleen het achterbruggetje vind ik jammer

Denk dat het merendeel van de competitierijders schijt hebben aan de looks en liever minder afgeveerd gewicht hebben... :+
 
Dis de mijne....

IMG_0118.JPG


IMG_0592.JPG


IMG_0107.JPG


Uiteraard ook gewoon met noppen we moeten immers nog ff naar Dakar dit jaar met de G450!

Reminrichting op de SM is geheel van Beringer, remschijf staat standaard op een Aprilinee SXV450/550 (310mm) 6 zuiger Beringer remtang staat op diverse KTM's,Husaberg's en Husky's (type KT-10A of KT-13A weet ik ff niet precies meer) en een BRO-12 rempomp!

Wielen zijn HAAN, koop ze echter bij Marcel V. Drunen, scheelt je 200,- Euro!

Gaat als een raket echter heb je maar 50Pk's en das te weinig...wel leutig verder zo!

Supermoto%20Meerkerk080.JPG
 
Laatst bewerkt:
Btw..erg mooie fietsen.
Afwijkend en dat ligt me wel.
Die achterbruk kan, als je er mee gaat racen (SM), qua ruimte wel 10cm ingekort worden volgens mij. Achterbrug houdt veel ruimte over met 17inch als ik het zo snel zag bij een paar duitsers.
 
Jezus, bitchfight. Hoe kan ik stoken:).
Oude koeien uit de sloot halen heet dit toch?
Die koe zou allang verzopen moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan