Gezien hij meer stilstaat dan rijd gooi ik hem in de verkoop. Bodemprijs is 1,400 euro voor de vlotte beslisser.
Origineel een R100/S uit 1977. Kilometrage onbekend, maar verbruikt geen druppel olie. Geen knippers, claxon teller en andere flauwekul die je op een motor niet nodig hebt. Begin dit jaar gebouwd en gespoten.
Nieuwe RVS remleidingen, gereviseerde bak, nieuwe koppeling + drukgroep, nieuwe dempers (open, maar originele krijg je erbij), kabelboom, contactpunten, diodeplaat, condensator. Fiets start en loopt goed op een enkele backfire na bij gas los. (was niet van plan dat te corrigeren, klinkt te lekker). Stickers op de tank zijn verwijderbaar.
Hij staat me niet in de weg maar ga liever van het geld op reis, ik gebruik hem niet genoeg en heb meer lol in het bouwen dan rijden (het is mijn "voor erbij" motor).
Geen proefrit knakkers aan mijn deur ajb, ik zit niet om het geld verlegen, alleen serieuze lui. De prijs is een prikkie gezien de staat van de fiets.
Origineel een R100/S uit 1977. Kilometrage onbekend, maar verbruikt geen druppel olie. Geen knippers, claxon teller en andere flauwekul die je op een motor niet nodig hebt. Begin dit jaar gebouwd en gespoten.
Nieuwe RVS remleidingen, gereviseerde bak, nieuwe koppeling + drukgroep, nieuwe dempers (open, maar originele krijg je erbij), kabelboom, contactpunten, diodeplaat, condensator. Fiets start en loopt goed op een enkele backfire na bij gas los. (was niet van plan dat te corrigeren, klinkt te lekker). Stickers op de tank zijn verwijderbaar.
Hij staat me niet in de weg maar ga liever van het geld op reis, ik gebruik hem niet genoeg en heb meer lol in het bouwen dan rijden (het is mijn "voor erbij" motor).
Geen proefrit knakkers aan mijn deur ajb, ik zit niet om het geld verlegen, alleen serieuze lui. De prijs is een prikkie gezien de staat van de fiets.