BMW Boxercup

alleen zie ik het wel eens bij voorbeschouwing van gp's
(ziet er wel super uit trouwens)
wanneer is die eerste gp eigenlijk weer?
 
Volgend weekend begint motogp, van de boxercup is al een race in daytona geweest dit jaar. De boxercup zal waarschijnlijk ook weer aanwezig zijn tijden de TT.
 
Heeft iemand enig idee of de Boxercup races uitgezonden worden op TV?? Zo ja, welke zender??
Dank u bij voorbaat!

Alle race's worden uitgezonden op Eurosport. 5 van de 9 races zelfs live, de andere 4 worden een dag laten uitgezonden dacht ik. Dit jaar 3 Nederlandse rijders, Robert vd Molen, Jeroen Oudeman en Lex van Dijk. Robert van der Molen heeft in Daytona al een puntje gepakt.
 
Alle race's worden uitgezonden op Eurosport. 5 van de 9 races zelfs live, de andere 4 worden een dag laten uitgezonden dacht ik. Dit jaar 3 Nederlandse rijders, Robert vd Molen, Jeroen Oudeman en Lex van Dijk. Robert van der Molen heeft in Daytona al een puntje gepakt.

Goh dat wist ik niet, goed nieuws eigenlijk!

En dat ze in Assen komen; Da's mooi :9 Vond het geluid afgelopen TT zo mooi met de boxercup :9~
 
Robert van der Molen een flinke speedwobble gehad ;( Spiertje in de knie gescheurd, wond boven z'n oog en de motor compleet naar de ..... |( T weekend is dus over voor Robert. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan