Bmw C 400 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

scootje

Rookie
16 jun 2019
6
4
Goede morgen!

ik heb er een gekocht een BMW 400 GT.
hij bevalt mij goed en ben gevallen voor de prachtige angel eyes.
Ik gebruik 'm voor woon werk en af en toe een stukske rijden.
als je vragen hebt dan beantwoord ik die graag.

1401834
 
Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit. Veel plezier er mee!
Mooie strakke lijnen. Weegt wel wat, 212kg voor een 350cc'er, maar het schijnt één van de fijnst sturende motorscooters te zijn.
Binnenkort spring ik een keer op een BMW C 400 X om even te proberen.
 
thanks, 650 is idd een apparaat maar dat zijn andere prijs klasses. kon mijn motor goed inruilen op deze. ook het tft connect scherm, zitting verwarming en de remmen zijn top. wat ik wel mis is de bergruimte van bv de xmax onder het zadel maar ja.. je kunt niet alles hebben. hij heeft nu wel een strakker kontje 🤩 en een prachtige bek
 
Hoi scootje,

Na een meer dan verrassend goede indruk bij een proefrit van de GT overweeg ik me er één aan te schaffen. Wel vraag ik me af of de kinderziektes een beetje voorbij zijn. Je leest her en der problemen met stilvallen, zadelsluiting... Hoe zijn jou ervaringen en zou je terug de aankoop overdoen?

Groeten
Scootboy ;)
 
nou heb ik er ook 1tje staan
leuk brommertje
met hadvat en zakverwarming
zijn er nog meer lieden die op zo'n scoot rijden?
anders ga ik hier niet meer reageren 8)7
 
Ik heb er ook één staan, erg tevreden van. Gebruik wel de Vario topcase van mijn GS, is verstelbaar en niet zo hoog als de originele (indien ingeklapt)...
Gebruik hem voor kleine boodschappen en toerritjes van +200 km, bevalt me erg!
 
41261-002_01_1500_web.jpg


Heeft er iemand ervaring of kennis van de uitlaat REMUS slip-on sport silencer RS verdeeld door Wunderlich?
 
Volgens Wunderlich geeft deze minder gewicht, donkerder geluid en heeft een geldige keuring. Het aantal dB staat er wel niet bij en kan ik niet weervinden voorlopig.​
Bij BMW Kohl in Aken staat deze uitlaat met € 230 korting. Ik zou graag het koffiemolengeluid wat dempen door een lager geluid. Indien je meer dB gaat produceren gaat voor mij ook de deur dicht hoor maar volgens een filmpje bleek dit mee te vallen al weet je niet waar men de micro heeft geplaatst... daarom ook mijn vraag of er meer info is van iemand die deze uitlaat fysiek heeft gehoord/geplaatst. Aankoop staat zeker niet vast en hou ook van rustige uitlaat!​
 
Alleen op de autosnelweg of + 90 km/u gebruik ik oordoppen. Ik heb een stille Shubert voor lange afstanden en een Jet AGV K5 die achter het scherm eveneens geluidsvriendelijk is tot +100 km/uur weliswaar met het vizier half open. Ben 1,80 m en zit prettig achter het scherm, door de stilte aan lager snelheden valt het inlaat- en uitlaatgeluid des te meer op en begint na langere tijd storend te werken op mijn systeem.
Oordoppen zijn een prachtige oplossing, maar bij meerdere uren continu dragen krijg ik hoofdpijn en een ongemakkelijk gevoel in de gehoorgang. Daarom op autosnelwegen voor snelle verplaatsing geen probleem maar na een uurtje of 2 gaan ze sowieso uit...
 
heb geen probleem met het geluid
meer met de kou
winter barkbusters gemonteerd
nu nog zo,n kleed over de benen:]
 
Laatst bewerkt:
Beenkleed werkt erg goed, had dit bij mijn Silverwing destijds ook, deed woon- werkverkeer over autosnelweg en met handvatverwarming in combinatie met windbescherming (Givi-vario breed model) erg comfi te doen.
Op de C400 in combinatie met het comfort-pack zal het beenkleed zeker zijn doel niet voorbijgaan, ga je van genieten... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan