BMW C 650 GT & Sport - Vering Hyperpro - uitlaat Akrapovic

Guy5712

MF'er
10 nov 2016
114
4
Tessenderlo
Heeft er al iemand zijn achtervering op zijn 650 GT door een Hyperpro Suspension, en wat zijn uw bevindingen hiervan ???
>Heeft er ook iemand ervaringen met de uitlaat te vervangen door een Akrapovic model 2017??
Wat zijn jullie bevindingen hierover, geluid , power enz...
graag hoor ik het van jullie
 

Bijlagen

  • Akrapovic C 650 GT.PNG
    Akrapovic C 650 GT.PNG
    41,2 KB · Weergaven: 15
  • Hyperpro.PNG
    Hyperpro.PNG
    33,3 KB · Weergaven: 7
Ik heb de standaard vering ,niks mis mee,
De AKRAPOVICH maakte hem wat mooier,het geluid valt best mee,eigenlijk iets te braaf,wel met db
C5742EC4-AA3C-468B-83C1-0F561C7BF8DE.jpeg
15288425-3A6E-40AE-A192-B6D9668B4445.jpeg
killer natuurlijk
 
Ik heb geen Akra maar deze..... De Akra vind ik niet mooi. Geluid uit de GPR is prima, DB killer zit er nog in anders teveel herrie. Alleen de einddemper vervangen dus de kat zit er nog tussen. Vering is standaard, voldoet mi ....
 

Bijlagen

  • IMG_20200422_130018.jpg
    IMG_20200422_130018.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 22
  • 20170120_161043.jpg
    20170120_161043.jpg
    307,9 KB · Weergaven: 20
Wat de vering betreft vind ik deze te hart, klop al eens in rug, misschien moet dat zo, maar ik had toch graag een vering die de schokken wat beter verteerd ...
 
Ik heb geen motorscooter, maar wel drie andere recente BMW's met alle drie Hyperpro vering (GS,HP2, RR).
Dat zou ik dan bij de motorscooter ook doen, maar meer om nog strakker te sturen, en een gelijk gevoel bij alle voertuigen.
Aangezien de voor en achterkant in balans moeten zijn, is het dan ook een kwestie van goede voorveren erin.

Bij mijn GS bleken de originele veren in de voorvork ook niet geheel glad te zijn waardoor de voorvork minder soepel in en uit veerde, en bovendien het binnenwerk lekker aan het polijsten was (gelukkig bij 500 km al vervangen) getuige het metaalslijpsel.
 
Oke, een J Costa, en mag ik vragen van welk jaar uwe is, 1 ste of 2 de generatie ,van voor 2016 of na 2016 .
J costa vario met dr pully clutch, dat had ik nog niet gehoord, en echt tevreden van , heb je uw veer ook veranderd binnenkant van uw hit clutch ?
 
Wat geeft de veer extra indien je die veranderd?? Veel veranderen de veer ook, is iets wat steviger denk ik, en de welke zou je dan steken?
Waarom heb je een J Costa met Dr pully Clutch gecombineerd als ik vragen mag?
 
Er zit bij mij nog een J Costa vario (XRP) op en de hit clutch van dr Pulley..... rijd wel goed.....
Wat geeft de veer extra indien je die veranderd?? Veel veranderen de veer ook, is iets wat steviger denk ik, en de welke zou je dan steken?
Waarom heb je een J Costa met Dr pully Clutch gecombineerd als ik vragen mag?
 
Wat geeft de veer extra indien je die veranderd?? Veel veranderen de veer ook, is iets wat steviger denk ik, en de welke zou je dan steken?
Waarom heb je een J Costa met Dr pully Clutch gecombineerd als ik vragen mag?
Wat geeft de veer extra indien je die veranderd?? Veel veranderen de veer ook, is iets wat steviger denk ik, en de welke zou je dan steken?
Waarom heb je een J Costa met Dr pully Clutch gecombineerd als ik vragen mag?
Koppeling Variomatic Hit Clutch Werking hit clutch...
Ik heb ze gecombineerd , just for fun.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan