BMW C400GT

Is Keyless. Van alles geprobeerd en gaat niet open. Toch bedankt.

Ja, daarom zei ik dus ook eerst contact aan, contact uit, en dan dop openen. Als het contact langer dan zoveel seconden uit heeft gestaan opent de dop niet meer, net als dat de dop niet opent met het contact aan


als je de voorste 2 torx 25 schroeven losdraait kan je dat lipje lospakken en de dop openen.
 
Sinds een paar weken ook een BMW 400GT in het bezit. Van 2023, 650km op de teller en full option. Gebruik woon/werk.
 

Bijlagen

  • IMG_2662.jpeg
    IMG_2662.jpeg
    221,8 KB · Weergaven: 0
Is gelukt. Sorry. Je moet aan de linkerkant lichtjes duwen en dan gaat die open. Raar maar waar.
 
Is gelukt. Sorry. Je moet aan de linkerkant lichtjes duwen en dan gaat die open. Raar maar waar.
Die klep open je niet gewoon met een sleutel vermoed ik.
Wat moet je dan doen?
Ergens een knop op de afstandsbediening induwen en tegelijkertijd lichtjes aan de linkerkant duwen?
Zoiets?
Ik probeer me het voor te stellen.
 
Het uitgaan van de motor bij een stoplicht heb ik opgelost met ASC dat moet na elke handeling , sleutelen , weer opnieuw instellen zeker na een bandenwissel. Motor uit!!!......1minuut wachten, kontakt aan naar ASC resetten op scherm bij motor instellingen, doen wat erop het scherm staat dan starten en min 6seconden konstant rijden 50km/h dan is de ASC weer gereset en bij mij was het stoppen van de motor over. in de handleiding een vaag verhaal , ik heb het laten uitleggen bij van harte amersfoort en geen probleem meer gehad
 
Laatst bewerkt:
Hi allemaal,
vorige week mijn C400gt ingeruild voor een nieuwe Honda NC750X DCT.
Uiteindelijk in minder dan 2 jaar er dik 37000 km opgezet.
Het bleek dat de afschrijving wel erg hard oploopt met de kilometers die ik op dit moment maak met dit type motor.
Ik kreeg een mooie prijs bij Benjan motoren in Ridderkerk en de deal was snel gesloten.
Uiteindelijk heb ik prima met de C400gt gereden en genoten van de kilometers.
Na de panne met de zuiger, zie eerdere post, nog 1 x een storing gehad omdat een kabelmantel weggesleten was. Dit was zo gefixt en wederom netjes afgehandeld door MR motoren.
BMW heeft nog geen automaten behoudens de scooters en de e-scooters anders had ik graag weer bij MR motoren geshopt.
De eerste 500km zitten alweer op de Honda en de eerste indruk is prima. Na gewend te zijn aan twee remhendels op de C400Gt is dat het enige wat ik ook handig had gevonden op de Honda.

Iedereen plezier en succes gewenst met zijn C400Gt.
Groetjes,
Frans
 
Gefeliciteerd met je nieuwe NC750X DCT. Ik heb net de beweging andersom gemaakt. Van de NC naar een motorscooter (geen BMW, maar een Honda). De NC is een mooi concept, inderdaad met een voetpedaal voor de achterrem. Ik heb eerder een motorscooter gehad en ben weer blij met 2 handremmen. Geniet van je nieuwe aankoop.
 
weet iemand de gewichten van die rolletjes ik wil die dr p erin zetten?
ik heb alweer een jaar de c400x staat alweer 10000km op probleemloos.
ik heb een mallosi vario erin maar die geeft iets te veel toeren en wil dat met dr p rollen iets bij stellen.
500 toeren meer bij volgas. voor de rest doet ie alles sneller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan