BMW CE 04

Een elektrische S1000RR zal een rib uit het lijf kosten. Minimaal de prijs wat Energica voor een motor vraagt.
De SuperNEX ziet er idd ook leuk uit, maar door de pandemie zal alles wel vertraagd zijn.

Je zou ook nog een C400X of GT kunnen kopen, ook hele fijne motorscooters van BMW. :)
Ik heb niks tegen motorscooters, heb er zelf drie gehad, maar ik hou van het sturen op een motorfiets. :)
De 310 heeft ook de veringupgrade van Hyperpro, met een volledige schokbreker achter, en dat rijdt fenomenaal.
 
Ik heb niks tegen motorscooters, heb er zelf drie gehad, maar ik hou van het sturen op een motorfiets. :)
De 310 heeft ook de veringupgrade van Hyperpro, met een volledige schokbreker achter, en dat rijdt fenomenaal.
Je moet gewoon allebei hebben, dat is het beste. :)
Heb nu een Kawa ER-6N en een Yamaha NMAX 155. Die ER-6N blinkt nergens in uit, maar is verder een fijn motortje, heb er nog steeds veel plezier van. En als ik zoveel verschillende motoren per jaar kan rijden, wat maakt het dan uit wat je zelf nog hebt. Ik zou nog wel een 300-350cc motorscoot willen hebben, maar dan blijft de motor stil staan.

Zo'n 310 zal dan nog wel beter rijden met Hyperpro. :]
Komt er binnenkort ook niet een supersport uit met dat blok? Beetje de TVS Apache 310 en dan met het BMW-sausje er overheen?
 
Je moet gewoon allebei hebben, dat is het beste. :)
Heb nu een Kawa ER-6N en een Yamaha NMAX 155. Die ER-6N blinkt nergens in uit, maar is verder een fijn motortje, heb er nog steeds veel plezier van. En als ik zoveel verschillende motoren per jaar kan rijden, wat maakt het dan uit wat je zelf nog hebt. Ik zou nog wel een 300-350cc motorscoot willen hebben, maar dan blijft de motor stil staan.
Ik heb nog een S1000RR en een HP2 Sport. Het is vol hier.
Nu rij ik de laatste vier jaar wat minder, maar voor weer en wind + functionele ritten is de 310 gekomen.
Een scooter wil ik gewoon nooit meer. Als is het zeker super praktisch. ;)
Zo'n 310 zal dan nog wel beter rijden met Hyperpro. :]
Komt er binnenkort ook niet een supersport uit met dat blok? Beetje de TVS Apache 310 en dan met het BMW-sausje er overheen?
Klopt, ik heb die twee jaar geleden al eens ge/verwenst dat ik er ook al twee jaar naar verlang. :+
 
Ik heb nog een S1000RR en een HP2 Sport. Het is vol hier.
Nu rij ik de laatste vier jaar wat minder, maar voor weer en wind + functionele ritten is de 310 gekomen.
Een scooter wil ik gewoon nooit meer. Als is het zeker super praktisch. ;)

Klopt, ik heb die twee jaar geleden al eens ge/verwenst dat ik er ook al twee jaar naar verlang. :+
Geen scooter, maar uiteindelijk zal je met elektrisch denk ik wel richting automaat gaan.
Maar waarom wil je geen scooter meer? Goed, het is geen motorrijden. Maar nog steeds vlot van A naar B, je kan veel meuk onder je zadel kwijt...

Met de 310 die dan gaat komen zijn je gebeden verhoord. :)
 
Geen scooter, maar uiteindelijk zal je met elektrisch denk ik wel richting automaat gaan.
Maar waarom wil je geen scooter meer? Goed, het is geen motorrijden. Maar nog steeds vlot van A naar B, je kan veel meuk onder je zadel kwijt...

Met de 310 die dan gaat komen zijn je gebeden verhoord. :)
De zithouding is niet mijn ding qua gevoel.
Het sturen en vaak de grondspeling op hogere snelheden zijn anders.
Een sportief gevoel als ik verzit voor een bocht en opritten/afritten zo snel mogelijk rij (zonder verkeer).

Ik was eerder nog een Majesty vergeten naast de Speedfight 100, Maxter en GP-1.
Hier vier motorscooters gehad >10 jaar geleden. ;)

Tegenwoordig heb ik ook last van mijn heup met autorijden, met de knieën opgetrokken op een motorfiets nul last. :]
 
De zithouding is niet mijn ding qua gevoel.
Het sturen en vaak de grondspeling op hogere snelheden zijn anders.
Een sportief gevoel als ik verzit voor een bocht en opritten/afritten zo snel mogelijk rij (zonder verkeer).

Ik was eerder nog een Majesty vergeten naast de Speedfight 100, Maxter en GP-1.
Hier vier motorscooters gehad >10 jaar geleden. ;)

Tegenwoordig heb ik ook last van mijn heup met autorijden, met de knieën opgetrokken op een motorfiets nul last. :]

Ja motorscooteren is niet hetzelfde als motorrijden. Maar ze zijn wel verdomd makkelijk van A naar B.
Last van je heup met autorijden, dat is ook niet handig. Misschien raak je bejaard. :P Of zou dat kunnen komen van dat ongeluk?
 
Ja motorscooteren is niet hetzelfde als motorrijden. Maar ze zijn wel verdomd makkelijk van A naar B.
Last van je heup met autorijden, dat is ook niet handig. Misschien raak je bejaard. :P Of zou dat kunnen komen van dat ongeluk?
Ik rij ook geen korte stukken.
35 kilometer is de kortste afstand, anders pak ik de e-fiets, ook voor de boodschappen.
Vandaag ook naar twee afspraken, kom wel rond de 100 kilometer uit. :)
Na mijn verkeersongeval ben ik inderdaad in één klap veertig jaar ouder geworden zegt mijn vriendin.
Vier dagen per week sporten, want rust roest harder. ;)
 
Voor de liefhebbers, ik zie op de bmw site staan dat er tijdelijk een actie is tot 30 juni met 500 euro korting op accesoires. Dit geldt op uit voorraad leverbare ce04s. Hier klopt volgens mij iets niet. Ben wel benieuwd hoe zo'n strakke prijzen ze kunnen maken. Ben niet van plan de configuratie prijs te betalen, heb het idee dat die pakketten dubbel rekent.

Zijn er nog mensen die hem binnen hebben gekregen?
 
Ik rij ook geen korte stukken.
35 kilometer is de kortste afstand, anders pak ik de e-fiets, ook voor de boodschappen.
Vandaag ook naar twee afspraken, kom wel rond de 100 kilometer uit. :)
Na mijn verkeersongeval ben ik inderdaad in één klap veertig jaar ouder geworden zegt mijn vriendin.
Vier dagen per week sporten, want rust roest harder. ;)
Allemaal tussendoor? 100 is wel acceptabel. Dat rij ik vrijwel niet op 1 dag.
 
Voor de liefhebbers, ik zie op de bmw site staan dat er tijdelijk een actie is tot 30 juni met 500 euro korting op accesoires. Dit geldt op uit voorraad leverbare ce04s. Hier klopt volgens mij iets niet. Ben wel benieuwd hoe zo'n strakke prijzen ze kunnen maken. Ben niet van plan de configuratie prijs te betalen, heb het idee dat die pakketten dubbel rekent.

Zijn er nog mensen die hem binnen hebben gekregen?
Ik zit nu op bmw-motorrad.nl , maar zie die korting niet staan. Misschien kijk ik verkeerd. Waar heb jij die korting precies gezien?
 
Allemaal tussendoor? 100 is wel acceptabel. Dat rij ik vrijwel niet op 1 dag.
Ik was weer eens uit off-topic de bocht gevlogen. ;)
Het was op de e-fiets met trappen er bij.
En ben op 98 kilometer gestrand.
Qua totaal dan ;) , want ik was weer netjes thuis.
 
De topkoffer van BMW is niet al te best voor de CE 04 als je een bijrijder mee wil. Nu is er al iemand die een goede topcase heeft gevonden. Shad heeft er 1 ontwikkeld.
Origineel BMW is op de buddy gemonteerd.
Shad is achter de buddy gemonteerd.

en nog een filmpje voor de snelheidsduivels onder ons.
 

Bijlagen

  • 285206145_10210225079141281_1038906563288143569_n.jpg
    285206145_10210225079141281_1038906563288143569_n.jpg
    480,6 KB · Weergaven: 23
  • 289850588_10210276120257277_2806740692918843797_n.jpg
    289850588_10210276120257277_2806740692918843797_n.jpg
    78,2 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
De topkoffer van BMW is niet al te best voor de CE 04 als je een bijrijder mee wil. Nu is er al iemand die een goede topcase heeft gevonden. Shad heeft er 1 ontwikkeld.
Origineel BMW is op de buddy gemonteerd.
Shad is achter de buddy gemonteerd.

en nog een filmpje voor de snelheidsduivels onder ons.
Shad heeft ook een mooie achterstoelzitdingie:
 

Bijlagen

  • shad bmw ce 04.jpeg
    shad bmw ce 04.jpeg
    31,9 KB · Weergaven: 8
Ik heb vandaag de knoop eens doorgehakt en ben begonnen met wat offertes aan te vragen. Ik heb een gelijke fiets aangevraagd zoals het demo model. Op de website doen ze het voorkomen dat er 'voorraad' modellen zijn en dat je daar dan weer 500 euro accessoires bij uit mag zoeken. Hier zal wel niks van kloppen ben ik bang. Ook vernam ik dat de de demo toerfietsen van de kennismakingsdagen in augustus/ september te koop komen.

Ik zal hem toch voornamelijk gebruiken om van A naar B te gaan en een toertje van 100 km zal ook nog wel lukken verwacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yogi
Ik begrijp van de verschillende ervaringen uit de facebookgroepen en fora dat 100+ zeker moet lukken als je niet continu vol gas gaat. De mijne wordt in augustus geleverd, dus kan het nog niet persoonlijk bevestigen.
 
Ik heb gisteren de 1e offerte binnen gehad. Qua prijs valt het mij een beetje tegen. Ik heb het demo model aangevraagd qua specificaties. Wat het meest tegen staat is de productiedatum van oktober/november. Dit jaar rijden is daardoor eigenlijk alweer gedaan.

Ik wacht nog even op een andere motorzaak die ik ook heb gevraagd.
 
Ik heb gisteren de 1e offerte binnen gehad. Qua prijs valt het mij een beetje tegen. Ik heb het demo model aangevraagd qua specificaties. Wat het meest tegen staat is de productiedatum van oktober/november. Dit jaar rijden is daardoor eigenlijk alweer gedaan.

Ik wacht nog even op een andere motorzaak die ik ook heb gevraagd.
Vallen de kortingen tegen, of de algehele prijs? Komen waarschijnlijk overeen met de configurator op de site?
 
Vallen de kortingen tegen, of de algehele prijs? Komen waarschijnlijk overeen met de configurator op de site?
Er gaat nog redelijk wat af, de configurator prijs hoef je zeker niet te betalen. De prijs voor het demo model zit op zo'n 15k inclusief 5 jaar garantie.
Dit is inclusief snellader, pro pakket, dynamic pakket e.d.
 
Maar wat valt je dan tegen? ALs je die opties pakt kom je toch ook zeker op dat bedrag uit?
 
Ik had eigenlijk gehoopt dat er minimaal 1000 euro af zou gaan, omdat hij niet leverbaar is en ik geen inruil heb. Vooral het niet leverbaar zijn, maakt het dat ik hem nu skip.
 
Net deze bij Houtrust Nootdorp gespot.
Proefrit motor of van een klant?
PSX_20220630_122909.jpg

Het is best rommelig daar bij de receptie.
 
Ziet er uit als demo model. Vandaag helaas bericht van de dealer gekregen dat er niks op voorraad is qua ce 04. Levering in oktober November en daar kwam nog bij dat er een fikse prijs verhoging plaatst vindt in de zomer. Zo'n 600 euro duurder ongeveer.
 
huh? Dat ding komt net op de markt en dan meteen een prijsverhoging? Hebben ze teveel bestellingen gehad ofzo.
Ik denk dat ik er wel eens een rondje op wil toeren gewoon om te kijken of het wat is trouwens. Want voor woon-werk zou het toepasbaar kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan