BMW chopper

RedP

MF veteraan
26 jul 2006
1.860
565
nvt
Mijn BMW Chopper project;

EcUvhka.jpg


J019pik.jpg


fMjbm1d.jpg


Was er druk mee bezig maar denk er nu toch over om hem of zo te verkopen of om te bouwen naar Caferacer oid
 
Laatst bewerkt:
Dit heeft ook echt wel weer iets zo!
Weer eens wat anders dan al diezelfde caferacer en tracker BMW's.

Zie ik nou dat er ook een zijspan aan gehangen heeft?

Klopt er zit nu ook een 15 inch achterwiel met autoband, zijspanspullen zitten erook nog bij
 
Neeee geen racer, dit is toch veel toffer!!!

Schijnbaar vind dat niet iedereen ik krijg tot nu toe weinig reacties op de verkoopsites
kroegracers of semi crossers zijn schijnbaar meer populair.
 
Laatst bewerkt:
Toch niet dusz verkocht aan een jonge gast die hem super gaaf vond
 
Neuh het meeste heb ik al, maar solo rijden met dat achterwiel lijkt me wel een avontuur.
Ik begrijp nou wie die jonge gast is en vermoed dat er wel een bakje langs komt.
 
Ik zou bij de vijfbak ook even de andere types noemen. Hij past op alles tussen 1969 en 1981. De gladde vijfbak is tussen 1975 en 1979 gebruikt, ook op de R90S. Voor de zoekfunctie van Marktplaats zou ik een opsomming maken van R60/6 tot R100RS.
Voor de vierbak in ieder geval de R75/5 vermelden.
 
Ik zou bij de vijfbak ook even de andere types noemen. Hij past op alles tussen 1969 en 1981. De gladde vijfbak is tussen 1975 en 1979 gebruikt, ook op de R90S. Voor de zoekfunctie van Marktplaats zou ik een opsomming maken van R60/6 tot R100RS.
Voor de vierbak in ieder geval de R75/5 vermelden.


Dank je voor de aanvulling 1969 ttm 1981 is ook voor het oude, zware type vliegwiel toch ?
 
Ja, in '81 is het nieuwe vliegwiel gekomen met de andere drukstift.


heb ik gisteren toevallig terug in elkaar gezet in mijn gepoederd frame.
als ik een geldputje had legde ik dat R100 blok reserve op de plank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan