BMW F 800 ST full option

Brunodb

Rookie
23 okt 2007
29
0
in nieuwstaat, nog een jaar volledige fabrieksgarantie. nog maar 4000 km.opties: verwarmde handvaten, boordcomputer, bandendrukcontrole, abs, tanktas bmw sytems en middenstandaard
full
 
Ik had er graag nog 8750 voor gehad. Maar ook te ruil voor bijvoorbeeld een ducati 749/999 of mits bijbetaling van de koper voor een 748/916/996/998
 
Laatst bewerkt:
dat flesje is wel lullig. heb dat nu pas opgemerkt. zal van mijn broer geweest zijn die toen in de tuin aan het werken was. was een bloedhete dag toen die foto getrokken is, een paar weken geleden
 
Ik ben van Opwijk afkomstig. Dat ligt in België, in Vlaams-Brabant.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel komt er dan bij qua invoerkosten etc?

[edit:]
ff opgezocht:
# bpm. (Motoren met een netto catalogusprijs van meer dan € 2.133 19,4% verminderbedrag: € 210)
# omzetbelasting (19% over de dagwaarde van de auto of motor) (is volgens mij niet nodig bij gebruikt, particulier)
# keuringsgeld € 180

Ik weet niet zeker of dit klopt, maar anders komt er nog een flinke stap bovenop.
 
Laatst bewerkt:
om goedkoper te zijn..moet de motor geloof ik 6000 km op teller hebben..of ouder zijn dan een paar jaar ...


dan loont invoeren wel..maar idd..tis niet het makkelijkste wat er is..wel een super motor voor dat bedrag...
 
Hoogte van BPM heeft met leeftijd te maken en niet met km. stand! Hoe ouder hoe minder je betaald, ik dacht dat na 100 maanden je een 10% BPM nog betaald!
Mooie BMW succes ermee! ;)
 
Hoogte van BPM heeft met leeftijd te maken en niet met km. stand! Hoe ouder hoe minder je betaald, ik dacht dat na 100 maanden je een 10% BPM nog betaald!
Mooie BMW succes ermee! ;)

Het was wel degelijk zo dat BPM te maken had met de kilometers, nou ja alleen de eerste 6000km. Wanneer een motor minder dan een een bepaalde tijd oud was (6/12maanden ofzo) OF minder dan 6000km had gereden dan betaalde je je scheel aan BPM ik kan er echter zo gauw niks meer over terugvinden, misschien is het verandert misschien heb ik gewoon gelijk.

On topic: ik hoop dat je snel je ducati krijgt
 
Opwijk? Da's in de buurt (ben van Meise), ik zie je wel binnenkort 'ns rondkachelen op een Ducati :W .

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
en ik werk in vilvoorde dus ik kachel zeker af en toe is rond in de buurt van meise :)
 
Weet iemand bij welk merk dat ze de beste overnameprijzen geven voor mijn motor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan