Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit x1000Vervangen door xenon of led, daarna nooit meer vervangen
Ook goed, maar nu weet ik hoe ik het moet doen.....................Dit x1000
Ik heb een tijdje geleden mijn lamp vervangen door een led, plug and play. Gekocht bij motorport á 45 eu. De lichtopbrengst valt zwaar tegen bij donker/nat weer, vooral op binnenwegen zonder witte strepen. Halogeen (xtreme vision) doet het beter, maar zodra de dagen wat langer licht worden gaat de led er inkoplamp.. zooo vaak gehad. nu preventief vervangen bij elke beurt.
Wel Nadrukkelijk om Vragen!! en Navragen.. staat nl niet op de checklist..
En als je het vergeet te vragen, klapt ie bij ongeveer 15000 gereden kms (halverwege twee beurten dus)
heb altijd garage opgezocht, wil geen gedonder met gebroken plastic.
heb nu al 2 "oude" lampjes in de tanktas, want die krijg ik netjes mee...
Welke F heb je? Ik heb de 700GS en daarbij is het vervangen van de koplamp echt 1 minuut werk...
lampje niet bij het glas vastgehouden toevallig?Ik had eerst een dure Philips lamp gekocht die na 3000 km dood was. Daarna nieuwe Philips lamp, na 3000 km terug knets. Daarna lampje van 35 cent in de action gekocht en die zit er nu 30.000km in :-)
Kan je bepaalde LED lampen adviseren @tommy?Dan heb je een oude generatie LED lamp. De huidige LED lampen hebben net zoveel lichtopbrengst als een xenon lamp, maar vaak een lichtbeeld gelijk aan een halogeenlamp. Enige nadeel is dat er een los kastje aanzit zoals bij een xenonlamp, echter is dat kastje net zo groot als een aansteker en dus meestal gewoon in de koplamp naast de lamp zelf te plakken.
Deze doet het uitstekend in een F800:
Dit.Ik had eerst een dure Philips lamp gekocht die na 3000 km dood was. Daarna nieuwe Philips lamp, na 3000 km terug knets. Daarna lampje van 35 cent in de action gekocht en die zit er nu 30.000km in :-)
Reparatie aan het blok?ik moet me even afmelden.
Keesje, de F800GT was met 171K km blijkbaar helemaal op.
reparatie van van alles en nogwat was 3000 euri, en dus tijd voor iets anders.
het was een fantastisch fietsje, meerdere malen heel europa door geweest.
niet helemaal tevreden over de afwerking en de quality van BMW,
maar dat is mijn schuld, had maar direct een echte motor moeten kopen, toch. ?
Waarschijnlijk probeer ik het nog 1 maal met een beier,
maar dan als leaser, zodat al die onverwachte kosten (garage-winst?) lekker voor de lease zijn...
Wordt vervolgd.
Bekijk bijlage 1466973
ik ga vooral de stickers missen.
Bekijk bijlage 1466972
onder andere koppeling en veel vage slijtage aan van alles en nogwat.Reparatie aan het blok?