BMW F650 Funduro 1994 35kW

Status
Niet open voor verdere reacties.

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.178
9.400
Purmerend
Deze Funduro zoekt een ander baasje. omdat ik binnenkort mijn volledige A ga halen zou ik graag een triumph 3-cilinder willen gaan rijden.

ik heb deze funduro met 96dkm op de teller gekocht met een lekke koppakking en dit gerepareerd door een andere, gevlakte, cilinderkop, stalen koppakking + zuigerveren te installeren, en heb er zelf eigenlijk nooit wat mee gehad op een uitlaat pakking na maar dat is een bekend funduro dingetje.

Behalve het grotere windscherm, led achterlicht en de achterknipperlichten is deze funduro helemaal origineel. De originele ruit is ook nog aanwezig.
Waterpomp is gereviseerd net als de carburateurs. Bougiekappen zijn NGK.
Er zit een Givi zijkoffer set bij. De topkoffer plaat is na de foto's vanaf gehaald.
Ik ben er zelf 1 keer mee omgevallen met <10km/h onderaan een afrit na plotselinge sneeuw. vandaar het plekje aan aan de rechterkant van de motor onder het f650 logo.

De ketting is vrij recent vervangen, remblokken zijn nog goed, achter z.g.a.n. Hij staat op Heidenau K60, voorband is nog prima, achter is nog 4mm profiel over.

De vraagprijs is 1500 euro, Als je serieuze interesse hebt kun je je bod d.m.v. een PB doorgeven. Ook ben ik niet geïnteresseerd in ruilen, tenzij het triumph Street of speedtriple betreft van na 2000
$_86 (1).jpg
$_86 (2).jpg
$_86 (3).jpg
$_86 (5).jpg
$_86 (4).jpg
$_86.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan