Bmw f650 funduro , goed onderhouden , weinig km

JapieMoto

Die hard MF'er
23 jan 2006
791
427
Creil
Hierbij bied ik mijn trouwe woonwerk motor aan.
Het is een rode BMW f650 uit 1993 .
Hij heeft ondertussen 36000 km gelopen en hij word nog iedere dag gebruikt.

Hij heeft vorig seizoen een nieuw ketting/tandwiel (achter tandwiel 2 tanden groter voor een betere gasrespons) set gehad en nieuwe koppelingsplaten tevens èen kleine beurt.

op wat zout aanslag op de einddemper na is de motor schadevrij en is ie ook nooit offroad geweest.

Er zit een topkoffer bij en er is een Remus sportuitlaat gemonteerd.

het enige wat vervangen moet worden is een achterband maar daar is de prijs ook naar .

Kortom de motorfiets is een plaatje , zit goed in de laken die voorlopig geen ondehoud nodig heeft , altijd starten en lopen.
Verder trekt ie als een beer en stuurt hij erg fijn.

Ik vraag er 1750 euro voor wat een redelijke prijs is voor deze fiets.
full


linkje naar de speurders advertentie voor meer foto`s. Speurders.nl - tweedehands en nieuwe producten kopen en gratis verkopen
 
Laatst bewerkt:
Hierbij bied ik mijn trouwe woonwerk motor aan.
Het is een rode BMW f650 uit 1993 .
Hij heeft ondertussen 36000 km gelopen en hij word nog iedere dag gebruikt.

Hij heeft vorig seizoen een nieuw ketting/tandwiel (achter tandwiel 2 tanden groter voor een betere gasrespons) set gehad en nieuwe koppelingsplaten tevens èen kleine beurt.

op wat zout aanslag op de einddemper na is de motor schadevrij en is ie ook nooit offroad geweest.

Er zit een topkoffer bij en er is een Remus sportuitlaat gemonteerd.

het enige wat vervangen moet worden is een achterband maar daar is de prijs ook naar .

Kortom de motorfiets is een plaatje , zit goed in de laken die voorlopig geen ondehoud nodig heeft , altijd starten en lopen.
Verder trekt ie als een beer en stuurt hij erg fijn.

En net de prijs erbij gezet :o

Je was sneller dan ik met typen *O* })
 
Laatst bewerkt:
Invoerrechten kunnen nooit veel zijn. De Belgen hebben niet van die rare belastingen zoals BPM.
 
Heb vorig jaar een klassieke bmw gekocht van 1976 in nederland,deze laten keuren in belgie(bmw bornem),moest daar 100 euro voor betalen(het gelijkvormingsattest)

grt eddy
 
Oke nou dat valt dus wel mee, dus deze fiets is ook voor de belgen aantrekkelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan