BMW F650 Scarver of Triumph Bonneville

Limmelambok

Rookie
10 jul 2004
18
0
Leuven
Wel,

'k Heb net m'n initiatiecursus motorrijden achter de rug en het ging reuze : slalom, cirkeltjes draaien, stapvoets door de file, alles zonder problemen. En nu ben ik dus links en rechts aan het rondkijken naar een beginnersmotor. Mijn verstand kiest voor de BMW, vooral omwille van het ABS én omdat dat ook de lesmotor was - ken ik dus. En dat ABS geeft toch wel een veilig gevoel voor iemand die nog nooit een noodstop maakte. Maar het hart is eigenlijk verkocht aan de Bonneville (in't rood). Welke kiezen?

Wreed bedankt, want ik raak er niet uit.
 
Nou rijden op die Bonneville dus en kijken en voelen of die bevalt. ZO ja, koop je die, en zorg je ervoor, door oa voorbeeldig motorrijgedrag O-) dat je nooit ABS nodig hebt.
Maar tja, ABS hoeft maar een keer van pas te komen
 
Wat een keuze... Uniek zijn ze beiden... en natuurlijk is de Scarver een leuke fiets... maar zo'n Triumph is wel een 'echte' motor... :9~ Zo tekende ik ze vroeger als klein jochie... ;)

Maar ik zou proefrijden en op de website van BMW kan je de scarver virtueel samenstellen qua kleur e.d. http://ecom.bmwgroup.com/ecom30/NL/BMWMotorcycle/nl/pages/vse/index.jsp?process=vse (BikeConfigurator)

[me]Snarfman snapt het probleem... lastige keuze... euh... beide kopen :? :+ [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de BMW F650 Scarver gelest........HEERLIJKE motor om op rond te rijden, maar De bonnie is echt een schitterende motor met een super uitstraling.
vergeet die BMW en ga lekker voor de Bonneville.

full


en dan vooral zo'n Corbin zadel kopen, wordt het helemaal een toffe
 
Motoren kies je met je hart en niet met je verstand!




.....maar dokkie zweert bij het ABS van zijn eigen scarver!
 
Allemaal bedankt. 't Wordt dus een Bonneville en ik zal voorzichtig rijden. De dealer heeft een zware in voorraad. Here I come!
 
Terug
Bovenaan Onderaan