BMW F800 MEETING 28 april

Robmw

Die hard MF'er
20 mei 2002
540
2
Doetinchem
2ef800meetingkleinernl2ci3.jpg


Verzamelen bij BMW Van Harten in Amersfoort
Tijdstip - vanaf 10:00 uur.

Kijk ook bij BMW F800 Forum, daar staat bij topic 'Evenementen' alles beschreven voor de MEETING. O.a. met route van de toertocht.

Hieronder de link naar die locatie:

Link naar BMW F800 Forum

Naast kletsen over onze F800, is er een toertocht in de omgeving.

Kom erbij zou ik willen zeggen. Het wordt MOOI WEER!!
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er zijn. Wil die nieuwe BMW's wel eens van dichtbij horen en zien-rijden.

Ik woon in vanhartendorp dus als ik ergens nog mee kan helpen hoor ik het wel. ;)
 
Ik zal er zijn. Wil die nieuwe BMW's wel eens van dichtbij horen en zien-rijden.

Ik woon in vanhartendorp dus als ik ergens nog mee kan helpen hoor ik het wel. ;)
Leuk - ook al ben je geen F800 rijder, je bent meer dan welkom.

Groet,
 
Ik moet de topic een beetje boven aan houden, dan zien misschien BMW rijders dit ook nog.

Kom rustig langs,
 
Ik ben weer thuis, hellaas na het maken van het filmpje niemand die op me gewacht heeft waardoor ik jullie in het drukke verkeer kwijt raakte. Maar ik heb nog een flik stuk over verschillende dijkjes geknald.

Ben nu bezig met de foto's, kan ff duuren.
 
Ik ben weer thuis, hellaas na het maken van het filmpje niemand die op me gewacht heeft waardoor ik jullie in het drukke verkeer kwijt raakte. Maar ik heb nog een flik stuk over verschillende dijkjes geknald.

Ben nu bezig met de foto's, kan ff duuren.
I'm so sorry - Ik heb speciaal een flink stuk langzaam gereden en de achterste man heeft steeds achterom gekeken of je er al bij kwam.

Balen hoor, kan me voorstellendat je teleurgesteld was dat we weg waren.

Ik vond het nl. erg leuk dat je er bij was en ik dank je zeer voor de foto's e.d.

Misschien kun je op ons andere forum je aanmelden en dan blijf je ook nog een beetje op de hoogte.
http://f800forum.forumup.nl/?mforum=f800forum

PS: ruim de helft is bij de A2 afgehaakt.

Ik heb op het F800 forum pas 1 foto gezien;

Groet,

Rob(mw)
 
No hard feelings, als mijn richtingsgevoel mij niet in de steek had gelaten was ik er wel weer bij gekomen, wordt echt tijd voor de gps waar ik voor aan het sparen ben.

Filmpje heb ik er ook op gekregen staat op mijn blog.

LINK NAAR DE BLOG
 
Terug
Bovenaan Onderaan