BMW F800s 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Incredible Me

MF veteraan
26 jun 2006
10.297
4
Hoogvliet
BMW F800s 2007
Km-stand 20.xxx

Ik ben de 2e eigenaar, 1e eigenaar heeft hem gekocht bij Arie Molenaar en daar ook ingeruild (voor een GS), hier heb ik hem ook weer gekocht.
20k beurt is bij aankoop (afgelopen juni) gebeurd en toen zijn er ook 2 nieuwe banden opgegaan (Michelin Pilot Road 2CT)
Er zit ook nog een 2-jarige BMW-huisselectie-garantie op, maar geen idee of deze overdraagbaar is.

Volledige historie bekend. (alle boekjes zitten erbij)

Opties:
- Handvatverwarming
- Boordcomputer (buitentemp, verbruik, huidig verbruik, brandstofmeter etc.)
- Duo-afdekkapje
- BMW Akrapovic uitlaat (met e-keur en verwijderbare db-killer)
- Rode wielstriping
- Losse BMW (Garmin) Navigatie
- ABS

Zoals de meeste sport / tour BMW's heeft deze motor geen ketting, dus niet meer met smeerzooi bezig zijn.

Reden van verkoop: Geplande overstap naar naked (Speed Triple)

Sinds de aanschaf heb ik er maar een handjevol keer op gereden, het is een heerlijke motor om op te rijden, voldoende koppel en perfect voor woon/werk verkeer en tourritjes.
Ik mis alleen de rauwheid van een naked })

Vraagprijs: € 6700,00

S6000165.jpg

s6000110x.jpg

s6000111.jpg

(laatste is wat wazig)
 
Laatst bewerkt:
Heeft jouw F800S ABS of verbeeld ik mij dat ik een sensorring in het voorwiel zie? Als dat zo is dan zou het weleens wat voor mij kunnen zijn.

Ruilen / is mijn naked Triumph Speed Four iets voor je? (zie onderschrift)
 
Heeft jouw F800S ABS of verbeeld ik mij dat ik een sensorring in het voorwiel zie? Als dat zo is dan zou het weleens wat voor mij kunnen zijn.

Ruilen / is mijn naked Triumph Speed Four iets voor je? (zie onderschrift)

Daar heb jij helemaal gelijk in, ben ik vergeten te vermelden.
Hij heeft idd ABS.

Speed Four, tja, om eerlijk te zijn zou ik hem ook weer inruilen op een '05+ Speed Triple.
 
Inderdaad zit je niet voor een duppie op de eerste rij, maar de motor is het dan ook echt waard. Is in superstaat en geloof me... altijd 'bereden' door oude mannetjes!!!!

Succes met de verkoop van deze prachtige fiets, jammer dat je weer voor een tripple gaat want dan ben je nog steeds niet vooruit te branden ouwe genietende rijder ;)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad zit je niet voor een duppie op de eerste rij, maar de motor is het dan ook echt waard. Is in superstaat en geloof me... altijd 'bereden' door oude mannetjes!!!!

Succes met de verkoop van deze prachtige fiets, jammer dat je weer voor een tripple gaat want dan ben je nog steeds niet vooruit te branden ouwe genietende rijder ;)

1050 :P
 
1050.. dat lijkt me best een nette vriendenprijs ja.. ik doe het :-)

Nog steeds niet verkocht??? Niemand interesse in een Duitse bonk degelijkheid???
 
Kickje voor de 3-test winnaar van MotorMagazine dec-2009
(Aprili Shiver GT, Fazer 600, BMW F800s)
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding hoor, helaas een paar honderd boven mijn budget :(
zonder achterwiel, demper, voorvork en kuipruitje is hij al snel een paar honderd goedkoper ;)
Misschien dat het een idee is....


Of Matthijs moet in een goeie bui zijn en voor de zoveelste keer salarisverhoging hebben gehad dat hij die paar honderd cadeau doet... hij is er goed genoeg voor :} *O*
 
Je mag 'm wel bij mij stallen met als voorwaarde dat ik 'm als pekelfietsje mag gebruiken *O* .

Schopje :P .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan