BMW F800s

Incredible Me

MF veteraan
26 jun 2006
10.297
4
Hoogvliet
BMW F800s 2007
Km-stand 20.xxx
Motor ziet er goed uit, wel hier en daar een steenslag-pitje.

Ik ben de 2e eigenaar, 1e eigenaar heeft hem gekocht bij Arie Molenaar en daar ook ingeruild (voor een GS), hier heb ik hem ook weer gekocht.
20k beurt is bij aankoop (afgelopen juni) gebeurd en toen zijn er ook 2 nieuwe banden opgegaan (Michelin Pilot Road 2CT)
Er zit ook nog een 2-jarige BMW-huisselectie-garantie op, maar geen idee of deze overdraagbaar is.

Opties:
- Handvatverwarming
- Boordcomputer (buitentemp, verbruik, huidig verbruik, brandstofmeter etc.)
- Duo-afdekkapje
- BMW Akrapovic uitlaat (met e-keur en verwijderbare db-killer)
- Rode wielstriping

Zoals de meeste sport / tour BMW’s heeft deze motor geen ketting, dus niet meer met smeerzooi bezig zijn.

Reden van verkoop: Beëindiging van hobby. (Ik houd het lekker op circuitrijden)
Sinds de aanschaf heb ik er maar een handjevol keer op gereden, wat ik een beetje zonde vind van de motor.

Vraagprijs: € 7500,00

 
Laatst bewerkt:
nice... maar voor een hobby vind ik 8 k nog een beetje te duur dus nog ff paar jaartjes wachten voordat ik overstap op een BMW
 
sorry ik vind op dit moment 5k (evt. incl. ZZR) voor m'n hobby genoeg en da's echt te weinig voor zo'n BMW.
m'n dealer had er laatst ook al één staan en ik denk dat het misschien wel m'n volgende wordt. en over een paar jaartjes verwacht ik dat de eerste modellen wel wat betaalbaarder zijn.

't is volgens mij één van de mooiste sport toer motoren in z'n klasse!

succes met de verkoop.

JR
 
ik heb ook een f800s en ik wilde 2 dingen van je weten, welke wielstriping heb je gebruikt? (ivm de kleur) en wil je je akrapovich uitlaat niet compleet verkopen? eventueel met mijn originele uitlaat erbij..
 
ik heb ook een f800s en ik wilde 2 dingen van je weten, welke wielstriping heb je gebruikt? (ivm de kleur) en wil je je akrapovich uitlaat niet compleet verkopen? eventueel met mijn originele uitlaat erbij..

Uh wheelstriping heb ik gekocht bij Martijns Motorkleding (reflecterend)
Nee sorry, de akra gaat niet los weg.
 
ff gratis kickje:

Ben vanmiddag bij Schans Heerenveen wezen proefrijden op bijna dezelfde f800!

Dit was de conclusie *D :9~

Wat een fun! Hij trekt bij elk toerental en ook nog met een topgeluidje!
Was wel ff wennen op rotonde's maar daar buiten was 't meteen super :]

Maar om je niet op ideeen te brengen ik vind 't voor een hobby/speeltje voorlopig nog iets te duur.
 
thanx voor de kick ;)

Het is idd een erg lekkere motor, zelfs met 2000 toeren trekt hij als de beste :)

Hij staat niet in de weg, dus mocht je van het voorjaar van gedacht veranderen dan is het misschien wat voor je.

Gooi ik er ook nog een gratis BMW Garmin navigatie bij
 
Terug
Bovenaan Onderaan