BMW F900R - #Neverstopchallenging

Heeft er hier iemand interesse in mijn uitlaat? Het is de Mivv Delta Race, zwart met Carbon eindtip. Inclusief d-cat en DB-killer ?

Is nu 1,5 jaar oud :Y
Bekijk bijlage 1863999Bekijk bijlage 1864000Bekijk bijlage 1864001

Wat wil je voor deze uitlaat hebben? Mogelijk wil ik deze er wel op hebben. Dan alleen nog even kijken waar ik dat erop laat plaatsen, denk dat dat wel een kleine operatie is?

Heb je trouwens nog verloopjes over voor die bar-end spiegels?

Groeten!
 
Wat wil je voor deze uitlaat hebben? Mogelijk wil ik deze er wel op hebben. Dan alleen nog even kijken waar ik dat erop laat plaatsen, denk dat dat wel een kleine operatie is?

Heb je trouwens nog verloopjes over voor die bar-end spiegels?

Groeten!
Zeker heb ik die nog…ik zal ze even opzoeken.

€375,- wil ik voor de uitlaat hebben, als je de tijd neemt is het goed te doen. 👍🏼
 
Vrijdag de F900 ophalen. Beetje jammer dat de perfecte weersvoorspelling steeds meer in het water dreigt te vallen… maar alsnog, zin in!!!!
 
Waar ga je ‘m ophalen ? Moet je die verloopjes nog hebben?
Graag! Spiegels komen dit weekend binnen.

Ik ga hem morgenochtend ophalen uit Enschede, Broekhuis.
Vroeg nog of die rijmodi er achteraf op gezet konden worden, kon wel. Maar zou meer dan 500 euro kosten, kon geen leuke prijs regelen. Ben benieuwd of dat overal hetzelfde kost en of de dynamic (pro) dat waard is.

Iemand daar een idee over?
 
  • Leuk
Waarderingen: Back
Andere seatcover
 

Bijlagen

  • IMG_20230422_105621358.jpg
    IMG_20230422_105621358.jpg
    324,4 KB · Weergaven: 55
Graag! Spiegels komen dit weekend binnen.

Ik ga hem morgenochtend ophalen uit Enschede, Broekhuis.
Vroeg nog of die rijmodi er achteraf op gezet konden worden, kon wel. Maar zou meer dan 500 euro kosten, kon geen leuke prijs regelen. Ben benieuwd of dat overal hetzelfde kost en of de dynamic (pro) dat waard is.

Iemand daar een idee over?
Geef me even je adres dan! Kan ik ze opsturen 👍🏼
 
Morguh,

ik heb mijn F900R afgelopen weekend ingeruild.

voor de liefhebber heb ik nog een dongle om de rijmodus dynamic pro vrij te schakelen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de mijne ook verkocht. En kijk waarschijnlijk volgend jaar weer voor een nieuwe fiets.
Heb eventueel te koop:

Stuurverhogers (30mm hoger & 25mm dichterbij). Had ze overgenomen maar nooit gemonteerd. Kosten nieuw € 105. Mogen weg voor € 50,00 Ex verzend
Link: Motorradzubehör Hornig | Zubehör für Ihr BMW Motorrad
 

Bijlagen

  • Clipped_image_20230509_203117.png
    Clipped_image_20230509_203117.png
    77,9 KB · Weergaven: 26
  • Clipped_image_20230509_203105.png
    Clipped_image_20230509_203105.png
    117,1 KB · Weergaven: 25
  • Clipped_image_20230509_203039.png
    Clipped_image_20230509_203039.png
    143,7 KB · Weergaven: 22
  • Clipped_image_20230509_203022.png
    Clipped_image_20230509_203022.png
    68,1 KB · Weergaven: 25
Morguh,

ik heb mijn F900R afgelopen weekend ingeruild.

voor de liefhebber heb ik nog

een origineel zadel in de xtra hoge uitvoering 5000km gebruikt

en een set nagenoeg nieuwe Rizoma bar end spiegels zwart type reverse met adapters en draadbusjes zodat deze op m10 BMW past.
Ik heb wel interesse in de bar end spiegels!

Mvg,

Dennis
 
Morguh,

ik heb mijn F900R afgelopen weekend ingeruild.

voor de liefhebber heb ik nog

een origineel zadel in de xtra hoge uitvoering 5000km gebruikt

inclusief hoes, welke voor nog iets meer comfort en minder warmte zorgt
Jeetje, waarom ingeruild en voor wat?
Ik heb er nu drie mooie ritten op gemaakt en vind het echt een fantastisch ding! En dan kom ik van een SuperDuke uit 2020 ;-).

Eind Juni even 3 dagen touren door Nederland met mooie routes van het ANWB motorboek (ja we gaan ook wat de grens over daarmee). We zouden naar de Eifel maar twee gasten haakten af ivm Sail Den Helder en de ander mag niet naar het buitenland van de vrouw (hoogzwanger).

Spiegels zitten er nog steeds niet op, ik ben ook echt een lullo. Eerst had ik me verkeken op de Highsider Victory Evo Blast dat het dus geen set is maar 1 losse spiegel, daarna bleek ik voor de tweede een Highsider Victory Evo met zo goed als geen prijs verschil te hebben besteld (glanzend).........!!! En de komende week hele week weg voor werk... Ooit komen ze erop.
 
Helm bleek ook al 7 jaar oud te zijn. Vond deze wel goed passen 😎
 

Bijlagen

  • CF7951F6-5ED3-490F-BCBC-1D5721F05BCA.jpeg
    CF7951F6-5ED3-490F-BCBC-1D5721F05BCA.jpeg
    85,2 KB · Weergaven: 28
Jeetje, waarom ingeruild en voor wat?
Ik heb er nu drie mooie ritten op gemaakt en vind het echt een fantastisch ding! En dan kom ik van een SuperDuke uit 2020 ;-).

Eind Juni even 3 dagen touren door Nederland met mooie routes van het ANWB motorboek (ja we gaan ook wat de grens over daarmee). We zouden naar de Eifel maar twee gasten haakten af ivm Sail Den Helder en de ander mag niet naar het buitenland van de vrouw (hoogzwanger).

Spiegels zitten er nog steeds niet op, ik ben ook echt een lullo. Eerst had ik me verkeken op de Highsider Victory Evo Blast dat het dus geen set is maar 1 losse spiegel, daarna bleek ik voor de tweede een Highsider Victory Evo met zo goed als geen prijs verschil te hebben besteld (glanzend).........!!! En de komende week hele week weg voor werk... Ooit komen ze erop.
Tja soms maak je keuzes

ik heb er ook veel plezier van gehad.
bijna 2 jaar gehad en circa 7500km mee gereden, inclusief een weekje passen in Oostenrijk Zwitserland en Italie.

na aanpassingen, voetsteunen lager, en hoogste versie vh zadel de knie hoek wat meer acceptabel

ik ben overgestapt naar een KTM 🤔, geen superduke maar een 1290 SAS
niet te vergelijken en vooralsnog erg blij mee, wat een beest 👊🏻, maar ook rustig mee te rijden.

mocht je nog belang hebben bij het zadel dat is er nog, voetsteunen en spiegels zijn vandaag verstuurd naar de kopers

overigens heb ik ook nog een rode dongle liggen, die ik niet nodig heb gehad omdat mijn motor al vrijgeschakeld was voor dynamic pro
 
Gisteren mijn nieuwe uitlaat gemonteerd! De Remus NXT 💪🏼 blij mee..

Alleen even gestart, prima geluid.

Ik moet er nog even mee gaan rijden -O- daar had ik gisteren geen tijd voor!
 

Bijlagen

  • IMG_8048.jpeg
    IMG_8048.jpeg
    676,6 KB · Weergaven: 42
  • IMG_8046.jpeg
    IMG_8046.jpeg
    557 KB · Weergaven: 42
  • IMG_8045.jpeg
    IMG_8045.jpeg
    693,1 KB · Weergaven: 42
Ik heb een tail tidy van Evotech Performance besteld, echter krijg ik net bericht dat ik hier tot medio juli op moet wachten. Iemand een goed alternatief?

Ps. Ik behoud graag de originele knipperlichten en het achterlicht.
 
Laatst bewerkt:
Sep vorig jaar onderhoud gehad (4500km), daarna weinig gereden, begin dit jaar ook niet, gisteren op 5000km gezet en dacht zal de olie eens pijlen, staat ie maar op 25% van het stokje, moet dus 350ml bij.... en dat na zo weinig gereden te hebben. Goed in de gaten houden als ik m afgevuld heb tot max want anders is al dat rustige/opbouwende inrijden voor niks geweest....

Wat gaat erin? BMW Advantec Ultimate 5W-40 toch?
 
Sep vorig jaar onderhoud gehad (4500km), daarna weinig gereden, begin dit jaar ook niet, gisteren op 5000km gezet en dacht zal de olie eens pijlen, staat ie maar op 25% van het stokje, moet dus 350ml bij.... en dat na zo weinig gereden te hebben. Goed in de gaten houden als ik m afgevuld heb tot max want anders is al dat rustige/opbouwende inrijden voor niks geweest....

Wat gaat erin? BMW Advantec Ultimate 5W-40 toch?
Ik heb ook olie moeten bijvullen na mijn 12000 km beurt nu ongeveer 3500 km verder. Er ging zeker een 500 ml in. Nog nooit gehad bij vorige motoren. Valt me erg tegen.
Er is voor die 12000 km beurt ook al twee keer olie bijgevuld.
Ja er gaat 5W- 40 in vorige week van de dealer mee gekregen.
 
Koude start zonder DB-Killer. :W Zwaarder dan de Mivv, vollere sound..

Blij mee, ga wel met killer naar Duitsland. Wil daar geen aandacht trekken.


 
Terug
Bovenaan Onderaan