BMW F900XR

Heel 👍🏻
Hoe lang ben je bezig geweestO-)
Is waarschijnlijk een klusje voor mensen met geduld:X
Ik ben denk ik in totaal 3 kwartier bezig geweest. Eerst alles losknippen, vervolgens heeft mijn vriendin alles uit elkaar gepriegeld en ik het geplakt :) je hebt er best geduld voor nodig inderdaad, helemaal omdat als het vast zit je het niet makkelijk los krijgt en je de stickers precies op de juiste hoogte op je velg moet plakken. Uitmeten kan natuurlijk ook niet dus dat werkte ook niet mee :p
 
De 29e augustus is okay voor mij.
Er is wat animo, dat is leuk.
Ik weet niet waar jullie vandaan komen, is centrale plek in Nederland wenselijk voor jullie, rond Utrecht?
 

Bijlagen

  • IMG_1567.jpg
    IMG_1567.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 19
Utrecht is voor mij prima, als het goed is _O-heb ik dan ook de 1000 beurt gehad en kan ik op de cc over de A2 met trajectcontrole
 
Beste allemaal, als initiatiefnemer van deze meeting moet ik jullie nu meedelen dat ik vanwege onverwachte fam. omstandigheden de 28e uit Belgrado terugkom. Ik moet dan 10 dagen in quarantaine want servie is oranje..
 
Beste allemaal, als initiatiefnemer van deze meeting moet ik jullie nu meedelen dat ik vanwege onverwachte fam. omstandigheden de 28e uit Belgrado terugkom. Ik moet dan 10 dagen in quarantaine want servie is oranje..
Dus met pijn in mijn hart...
 
Waarschijnlijk beter om een andere keer te doen dan?
Met wat meer mensen misschien?
 
Wat vervelend Rich24, hopen dat het niets ernstigs is... succes met de quarantaine. Andere afspreek is wellicht wel een goed idee dan inderdaad!
 
Terug
Bovenaan Onderaan