BMW F900XR

Ziet er goed uit!. Ik heb set handkappen besteLd bij Aliexpres, exacte kopieën van de originele 14,95 .. ben benieuwd
 
ik heb hier de handkap vergroters nog liggen voor als het kouder wordt in smoke grey. Als bagage oplossing heb ik de Kriega drypack US20 gekocht. groot genoeg voor woon-werk en makkelijk te monteren.
 
Wie had z'n navigatiesteun hoger geplaatst? Wunderlich heeft een steun daarvoor...
Kan je dan even een foto plaatsen! Ik wil ook weten of het ruitje dan nog in de laagste stand kan?
 
Ik heb dezelfde steun als Wipneussie. Via Hornig besteld en geplaatst door de dealer. Originele hogere ruitje kan in beide standen gebruikt worden. Enige minountje is misschien dat je het schakel lampje niet altijd goed meer kunt zien, maar dat vind ik bijzaak.

Als je van die steun van hornig een foto wilt hoor ik het wel:)
 
Heb die ook inderdaad, doet het prima en ruit kan gewoon in de laagste stand.
Schakellampje kan ik nog gewoon zien, misschien de steun ietsjes kantelen Kwiedo?

2157E1D6-C02C-46B4-87BA-1EEF4B2DD86B.jpeg
 
Heeft iemand al een goede ervaring met de turn-by-turn navigatie ingebouwd in het TFT display en met de BMW connected app? Ik heb wel filmpjes op YT gevonden van de navigatie, maar nog niet zoveel van de connected app. Dacht ik vraag het hier eens :)
Voor mij werkt ie perfect, omdat ik nog geen gps heb (voorbereiding is al wel aanwezig) doe ik het volgende.
Mijn smartphone staat op het stuur met een SP houdertje, de app verbind met je fiets en je ziet zowel de bolletje pijl info op je TFT en de kaart op je smartphone.
Mijn bluetooth oortjes met noise reduction verbinden met de smartphone waardoor ik ook de gesproken commando's hoor...
GPX files laden werkt als een tiet
Ik twijfel al of ik de BMW gps ga kopen...waarschijnlijk nog handiger en bediening aan het stuur maar of me dat 850€ waard is...?

groeten uit Antwerpen
 
Voor mij werkt ie perfect, omdat ik nog geen gps heb (voorbereiding is al wel aanwezig) doe ik het volgende.
Mijn smartphone staat op het stuur met een SP houdertje, de app verbind met je fiets en je ziet zowel de bolletje pijl info op je TFT en de kaart op je smartphone.
Mijn bluetooth oortjes met noise reduction verbinden met de smartphone waardoor ik ook de gesproken commando's hoor...
GPX files laden werkt als een tiet
Ik twijfel al of ik de BMW gps ga kopen...waarschijnlijk nog handiger en bediening aan het stuur maar of me dat 850€ waard is...?

groeten uit Antwerpen
App met navi werkt perfect. Gebruik hem voor rechtstreekse bestemmingen. De Nav 6 staat op de motorkaart...
 
Voor mij werkt ie perfect, omdat ik nog geen gps heb (voorbereiding is al wel aanwezig) doe ik het volgende.
Mijn smartphone staat op het stuur met een SP houdertje, de app verbind met je fiets en je ziet zowel de bolletje pijl info op je TFT en de kaart op je smartphone.
Mijn bluetooth oortjes met noise reduction verbinden met de smartphone waardoor ik ook de gesproken commando's hoor...
GPX files laden werkt als een tiet
Ik twijfel al of ik de BMW gps ga kopen...waarschijnlijk nog handiger en bediening aan het stuur maar of me dat 850€ waard is...?

groeten uit Antwerpen
Ik ben er inmiddels ook achter dat het aardig goed werkt. Ik heb geen mogelijkheid om mijn telefoon op het stuur te monteren, vind ik ook niet mooi staan overigens (smaak kwestie, i know :)) enige nadeel vind ik als je veel straatjes opeenvolgend hebt en je moet een van die straatjes in, dan is het wat onduidelijk.

ik heb zelf nog een Garmin Zumo XT gemonteerd op de motor. Ik vind dat wel fijn icm met de kaart waarop je kunt zien welke straat je daadwerkelijk moet hebben. Maar dat heb jij natuurlijk met je telefoon ook... ik zou er persoonlijk geen 850 euro voor uitgeven dan.
 
Ik heb mijn navisteun hoger geplaatst omdat ik een stuurverhoger heb gemonteerd. Ziet en zit... prima. Heb trouwens 4 bouten vpor steun op het stuur over, Dus met uitwendig en inwendig schroefdraad, Luefhebbers.
 
Ik heb overigens mijn stuurkapoen via aliexpress binnen, ziet er top uit. In mijn enthousiasme heb ik twee setjes besteld, dus als iemand dat tweede setje wil kopen van mij, laat even weten. 14,95 plus inklaringskosten van ca 9,50. (met dank aan de oplettende douane)
 
Terug
Bovenaan Onderaan