BMW F900XR

B0B6612B-2F77-405F-AD78-66E835BBCDAC.jpeg
8D44E4D9-3FBF-4962-A0F2-B9E02ACDCF29.jpeg
E8963423-A8B5-4680-9AA2-EF23F1D9FD74.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wisten jullie trouwens dat je je acculader direct op de accupolen kan aansluiten? Je hoeft dus niet je accu los te halen (niet op de 12 volt aansluiting want dan gaat de canbus op tilt)
 
Daarom heb ik een vaste aansluiting met stekker gemaakt (incl. zekering) om hem snel aan de Optimate te kunnen leggen.
Ik moet dan wel de zadel verwijderen. Ik kon geen ruimte vinden om de kabel+stekker buiten de accukast te brengen of ik moest heel veel demonteren.
 
Zo'n soort "tassie" heb ik ook maar dan achterop mijn zadel. Past precies mijn broodtrommel in, heb ik geen rugtas nodig naar mijn werk.....
Overigens vorige week ook de zachte koffers voor mij R binnen gekregen. Ziet er wel goed uit. Wel wat besmettelijk misschien, ik ga ze alleen gebruiken wanneer echt nodig.
Wout.
 
Gisteravond begonnen om de motor maar even winterklaar te maken. Opgetopt met premium 98 en een flesje Forte 2 (wat ik deels over het lakwerk morste:z).

Zometeen even oppoetsen, accu eruit en de hoes eroverheen. En dat na maar 1100 km sinds vorige week-O-
 
Gisteren ritje van 4 uurtjes, was op de terugweg toch wel errug koud.... zolang er niet gestrooid is blijf ik wel ritjes doen....
 
Daarom heb ik een vaste aansluiting met stekker gemaakt (incl. zekering) om hem snel aan de Optimate te kunnen leggen.
Ik moet dan wel de zadel verwijderen. Ik kon geen ruimte vinden om de kabel+stekker buiten de accukast te brengen of ik moest heel veel demonteren.
Bij mij komt het stekkertje net onder het zadel uit...
Vanaf de accu..
 
  • Leuk
Waarderingen: hoas
Terug
Bovenaan Onderaan