BMW F900XR

Afgelopen week even kijkje wezen nemen bij een F900XR. Onaangekondigd langskomen helpt altijd wel. Motor Is relatief goedkoop aangeboden op MP dat ik het voor lief nam dat het geen rode variant was.

Maar wat doet die Tape daar nou op die teller joh? Er kwam een vreemd verhaal uit dat het vervangen moest worden, dat het blok 4000km heeft gelopen maar de teller 8000km aan geeft...... Ik weet niet beter of BMW slaat de KM stand op in de ECU + sleutel + teller en de hoogste stand telt altijd, ook na correctie van alle opgeslagen locaties pakt die de hoogste stand.

4000km vs 8000km zou dan niet heel veel uit moeten maken, maar als het verhaal niet helemaal zuiver is vertrouw ik er niets van. Motor staat er verder goed bij hoor, nieuwe bandjes erop. Vreemd genoeg wel import en 3 (bedrijven) eigenaren gehad.

Komt van origin bij Winge Motors in België vandaan, Had ze al even bericht maar die hebben het chassis nummer nodig voor geschiedenis informatie.

Weet niet of non-f900xr-bezitters van hier ook nog gaan kijken bij de motor? Maar zou het eerst wel even goed uitzoeken.
1.jpeg 2.jpeg 3.jpeg
 
Afgelopen week even kijkje wezen nemen bij een F900XR. Onaangekondigd langskomen helpt altijd wel. Motor Is relatief goedkoop aangeboden op MP dat ik het voor lief nam dat het geen rode variant was.

Maar wat doet die Tape daar nou op die teller joh? Er kwam een vreemd verhaal uit dat het vervangen moest worden, dat het blok 4000km heeft gelopen maar de teller 8000km aan geeft...... Ik weet niet beter of BMW slaat de KM stand op in de ECU + sleutel + teller en de hoogste stand telt altijd, ook na correctie van alle opgeslagen locaties pakt die de hoogste stand.

4000km vs 8000km zou dan niet heel veel uit moeten maken, maar als het verhaal niet helemaal zuiver is vertrouw ik er niets van. Motor staat er verder goed bij hoor, nieuwe bandjes erop. Vreemd genoeg wel import en 3 (bedrijven) eigenaren gehad.

Komt van origin bij Winge Motors in België vandaan, Had ze al even bericht maar die hebben het chassis nummer nodig voor geschiedenis informatie.

Weet niet of non-f900xr-bezitters van hier ook nog gaan kijken bij de motor? Maar zou het eerst wel even goed uitzoeken.
Bekijk bijlage 1677582 Bekijk bijlage 1677583 Bekijk bijlage 1677584

Afblijven! Prijs is trouwens ex btw
 
Update: mijn motor wordt verwacht week 49…… 😔

Geen idee waarom zo lang. Maar in oktober laten leveren en mee toeren gaat het dus niet worden.
 
Update: mijn motor wordt verwacht week 49…… 😔

Geen idee waarom zo lang. Maar in oktober laten leveren en mee toeren gaat het dus niet worden.
Geen chips voorradig? Mijn f750 gs komt ook pas in week 45 nadat er een productie plekje vrij was gekomen plots
 
@Brasser jij zocht toch eentje? Hier is je kans op een complete f900xr. Je kunt me altijd appen.

Voor de mensen die vragen hebben, ik ben sindskort met een eigen motorzaak begonnen. Kleinschalig en eerst vanuit mijn eigen garage.
 
Laatst bewerkt:
Kleinschalig uit eigen garage en alle merken wat ik leuk vind. Dit na mijn dagelijks werk. Gewoon voor de fun.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week even kijkje wezen nemen bij een F900XR. Onaangekondigd langskomen helpt altijd wel. Motor Is relatief goedkoop aangeboden op MP dat ik het voor lief nam dat het geen rode variant was.

Maar wat doet die Tape daar nou op die teller joh? Er kwam een vreemd verhaal uit dat het vervangen moest worden, dat het blok 4000km heeft gelopen maar de teller 8000km aan geeft...... Ik weet niet beter of BMW slaat de KM stand op in de ECU + sleutel + teller en de hoogste stand telt altijd, ook na correctie van alle opgeslagen locaties pakt die de hoogste stand.

4000km vs 8000km zou dan niet heel veel uit moeten maken, maar als het verhaal niet helemaal zuiver is vertrouw ik er niets van. Motor staat er verder goed bij hoor, nieuwe bandjes erop. Vreemd genoeg wel import en 3 (bedrijven) eigenaren gehad.

Komt van origin bij Winge Motors in België vandaan, Had ze al even bericht maar die hebben het chassis nummer nodig voor geschiedenis informatie.

Weet niet of non-f900xr-bezitters van hier ook nog gaan kijken bij de motor? Maar zou het eerst wel even goed uitzoeken.
Bekijk bijlage 1677582 Bekijk bijlage 1677583 Bekijk bijlage 1677584
Ik heb nog eens naar deze motor gekeken @Brasser
Normaal zijn de zijkappen en de kap op de tank grijs. Deze zijn al zwart gespoten / gewrapt. Zou ik al een vraag over hebben.
Gewoon ter info 🤗
 
Ik heb nog eens naar deze motor gekeken @Brasser
Normaal zijn de zijkappen en de kap op de tank grijs. Deze zijn al zwart gespoten / gewrapt. Zou ik al een vraag over hebben.
Gewoon ter info 🤗
Klopt, en ik zie dat meer mensen het grijs zwart maken. Dat zou ik namelijk ook als eerste doen.
Maar met de rest van het verhaal en BPM bedrag is dit een schadefiets geweest die ik mooi laat staan.

Ben nog rustig verder aan het kijken.
 
Wat een leven in de brouwerij hier zeg☺️
Niemand wat te melden?
Vandaag nog een lekker ritje gedaan hoor, richting Arnhem en langs de Rijndijk en Lek helemaal terug…
Paar spatjes op het eind maar dat stelde niks voor..
 
Ik vlieg morgen terug vanuit Canada naar huis:) geen enkele F900(X)R gezien hier. Wel heel veel GS-en. Zelfs de motor van @HenC gezien *O*.

Wel heel erg mooie motor routes gezien hier. Maar als je denkt dat we in NL gelimiteerd worden met de maximum snelheden ben je nog niet in Canada geweest. Nul controles, maar biemand rijdt hier een kilometer te hard. En de mooie motor wegen zijn allemaal 60. Overoge wegen varieren van 70, 80, 90, 100 en 110.

Kan niet wachten om dinsdag weer op de XR te stappen, ik heb haar gemist:j.

Hoe was de meeting? En wanneer is de volgende?8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan