BMW F900XR

Ach, zo moeilijk is dat niet. Als je in de bergen rijdt, dan ben je er zo. Dit is met een R1250RS:
2020-08-25-155008a.jpg
 
Hallo,
Zou er iemand met een MRA vario tourruit voor mij even de maat op kunnen meten vanaf de bovenste bevestigings schroeven tot aan de bovenkant van de ruit?

bvd
 
🙋‍♀️
Ik weet niet in hoeverre de “afspraak“ voor 10 april nog staat, maar ik ben er in ieder geval niet bij...
Er is wat anders tussendoor gekomen🤷🏼‍♀️
 
Ik heb antwoord van de dealer over de statische knipperlichten. Voor de 900XR is het niet mogelijk, behalve als je nieuwe knipperlichten koopt die die functie ondersteunen en aansluit op je dagrijlicht/dimlicht.
Thanks voor het navragen👍🏻
 
🙋‍♀️
Ik weet niet in hoeverre de “afspraak“ voor 10 april nog staat, maar ik ben er in ieder geval niet bij...
Er is wat anders tussendoor gekomen🤷🏼‍♀️
Wie gaan er zaterdag allemaal wel rijden? En wie gaat er een route maken? Waar vertrekken we vandaan? Hoe laat wordt er afgesproken?

So many questions!!!!!! :P
 
Denk dat er dus helemaal geen ritje gereden is? We kunnen een nieuwe datum prikken misschien??
Vandaag wel even een stukje gedaan en alle Bluetooth frutsels doen het goed hoor🥳🥳 eindelijk lekker muziek via spotify ...route aanwijzingen via de bmw app en de route in beeld op de zumo (zonder geluid)
En 🦊 is jarig vandaag🎊🎉🎊🎉......
 

Bijlagen

  • 1BC6B675-4F44-4FF7-B0DA-8CECD72696C3.jpeg
    1BC6B675-4F44-4FF7-B0DA-8CECD72696C3.jpeg
    244,9 KB · Weergaven: 24
Een vraagje voor degene die navigeren met de bmw app...
Ik krijg duidelijk een mannenstem te horen en Gerard een vrouwenstem🤣🤣 In de app zit geen instelling waar dit veranderd kan worden en op de motor in het menu ook niet.
Welke stem horen jullie🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
 
Een vraagje voor degene die navigeren met de bmw app...
Ik krijg duidelijk een mannenstem te horen en Gerard een vrouwenstem🤣🤣 In de app zit geen instelling waar dit veranderd kan worden en op de motor in het menu ook niet.
Welke stem horen jullie🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
Vrouwenstem natuurlijk... en vrouwen krijgen een mannenstem, logisch toch... _O-
 
Hoi,

Twee weken geleden moest ik wat koelvloeistof bijvullen, wat ik vreemd vond.
Nu vorige week liet ik de motor stationair draaien en zag onder het blok een druppeltje vallen. Meteen gefilmd natuurlijk en blijkt inderdaad af en toe een druppel helder blauwe vloeistof te lekken.
Meteen de dealer opgebeld en as zaterdag mag hij op audiëntie komen, aangezien dit niet normaal is natuurlijk.

Mijn vraag, meer mensen hier last van gehad??


IMG_7831.PNG
 
En ik moet naar de dealer voor een eerste beurt, 1 jaar oud... en pas 6200 km op de tellert. Moet anders verlies je de garantie. Bij van Harten Amersfoort. Kan nooit veel kosten denk ik zo
 
En ik moet naar de dealer voor een eerste beurt, 1 jaar oud... en pas 6200 km op de tellert. Moet anders verlies je de garantie. Bij van Harten Amersfoort. Kan nooit veel kosten denk ik zo
jeetje, ga eens meer rijden :+
Hoi,

Twee weken geleden moest ik wat koelvloeistof bijvullen, wat ik vreemd vond.
Nu vorige week liet ik de motor stationair draaien en zag onder het blok een druppeltje vallen. Meteen gefilmd natuurlijk en blijkt inderdaad af en toe een druppel helder blauwe vloeistof te lekken.
Meteen de dealer opgebeld en as zaterdag mag hij op audiëntie komen, aangezien dit niet normaal is natuurlijk.

Mijn vraag, meer mensen hier last van gehad??


Bekijk bijlage 1619249
nee, zegt me niets. Ik zal er eens op gaan letten. Ook het lekken aan de voorzijde van het blok heb ik geen last van (gehad).
Een vraagje voor degene die navigeren met de bmw app...
Ik krijg duidelijk een mannenstem te horen en Gerard een vrouwenstem🤣🤣 In de app zit geen instelling waar dit veranderd kan worden en op de motor in het menu ook niet.
Welke stem horen jullie🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️
ik heb een vrouwenstem :P misschien eens voor de grap proberen je persoonlijke instellingen te veranderen naar man? Zou wel een stunt zijn als dat het is_O-
 
Zozo even weer n update. De motor is bij motoport voor koppelings probleem, software update en nieuw voorbandje. De motor heeft vanacht daar buiten gestaan en is dus goed koud geweest. Vanochtend gebeld dat idd de koppeling heel lastig te handelen is als deze n koud motorblok heeft. Dus deze wordt vervangen!! Blij te horen dat ik daarin gelijk heb gekregen en niet zoals eerder werd verteld charme van de motor is. Dus voor mensen die hier ook n probleem mee hebben. Ga terug! Fijne dag
 
Joehoe, leven er nog mensen hier😜😜
Nog een paar daagjes werken en dan even een een weekje naar Limburg.
Beter dan niks , nu we nog steeds niet naar Deutschland können🤷🏼‍♀️
 
Terug
Bovenaan Onderaan