Wipneussie
Die hard MF'er
- 1 dec 2010
- 955
- 399
- Onderwerp starter
- #1.626
Pfff net klaar met het achterwiel
Wat een fijn klusje zeg
Wat een fijn klusje zeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht met wassenKijk! Dat ziet er goed uit! Voorlopig even wachten met wassen, anders gaan de hoekjes van de velgstickers omkrullen
Stuur ik vandaag een mail met een prijsopgave wat het mij gaat kosten zo een zelfde chirurgische ingreep... €295,- Of ik wordt opgelicht of jij hebt heel erg mazzel gehad.Autobeklederij meijer in zeist, van der heijdenlaan...
op mijn verzoek alleen dun laagje schuim ertussen aangebracht zodat zadel iets breder is geworden en minimaal hoger. originele zadel is wel heel smal aan de voorkant. Nu wat meer zitvlak, en dat zit beter
Tijgerleathers Den Haag, iets van 90€ en als er iets niet goed is ga je gewoon terug. Topservice daarStuur ik vandaag een mail met een prijsopgave wat het mij gaat kosten zo een zelfde chirurgische ingreep... €295,- Of ik wordt opgelicht of jij hebt heel erg mazzel gehad.
Dat was optie 2 inderdaad.Tijgerleathers Den Haag, iets van 90€ en als er iets niet goed is ga je gewoon terug. Topservice daar
Lang leve MotoPort. De slijtage zal ongetwijfeld kloppen, maar die prijzen...........Vandaag de ketting even laten spannen, krijg te horen dat er al bijna een nieuwe kettingset op zou moeten...
Voorste tandwiel zou nog ongeveer 2000 km meekunnen..
Er staat nu 15.638 km op...
Achterband ook wel soort van op ... ok na 15.638 km, maar ook de voorband zou al weer snel moeten...
Deze is er nieuw opgezet bij de 10.000 beurt..
Voor de kettingset werd een kleine 500 euro genoemd
Zitten er diamantjes in ofzo?
Wat denken jullie?????
Probleem is dat alle officiele BMW dealers duur zijn, ik ging altijd naar een maatje van me. Daar hoefde ik alleen maar de onderdelen te betalen, dat scheelde behoorlijk. Garantie dingen regelde hij dan met Harry Meijer.Goed verwoord
Ik haal de 20k beurt niet eens...
Zal dan rond de 17.000 km moeten en dan hopelijk op vakantie en dan staat ie daarna op 20k en dan kan ik weer
Daarom wil BMW graag garantie geven tot 5 jaar....Probleem is dat alle officiele BMW dealers duur zijn, ik ging altijd naar een maatje van me. Daar hoefde ik alleen maar de onderdelen te betalen, dat scheelde behoorlijk. Garantie dingen regelde hij dan met Harry Meijer.
Denk dat het wel vrij vors is, ketting en tandwielen kosten gemiddeld 150 euro voor de particulier. Of je moet die nieuwe BMW M Endurance ketting hebben en dan heb je inderdaad een soort van industriële diamantjes in je ketting.Vandaag de ketting even laten spannen, krijg te horen dat er al bijna een nieuwe kettingset op zou moeten...
Voorste tandwiel zou nog ongeveer 2000 km meekunnen..
Er staat nu 15.638 km op...
Achterband ook wel soort van op ... ok na 15.638 km, maar ook de voorband zou al weer snel moeten...
Deze is er nieuw opgezet bij de 10.000 beurt..
Voor de kettingset werd een kleine 500 euro genoemd
Zitten er diamantjes in ofzo?
Wat denken jullie?????
Daar ga ik ook altijd heen!!! Erg goed adres, ook voor helmen en kleding enzMaar voor kettingset en nieuwe banden hoef je toch niet naar de BMW Motorrad dealer?
Weet niet waar je vandaan komt maar Jos Smit in Haarlem staat goed bekend als het om kettingsets gaat en goede bandenboeren zijn er ook genoeg.
Na het lezen van dit hele forum heb ik vandaag een proefrit gemaakt op de F900XR. Man, wat stuurt dat makkelijk vergeleken bij mijn Yamaha Tracer 900 uit 2016. Heerlijke motor!
Krijg nog een hoop terug voor mijn Tracer. Ik wil over 8-10 maanden iets nieuws aanschaffen. Alleen nog even proefrijden met de Ducati Multistrada 950s en dan een keuze maken
De BMW beviel in ieder geval enorm goed!
Bekijk bijlage 1632602
Ziet er netjes uit! De Multistrada is een heel andere fiets. Heel ander karakter ook denk ik. Ben benieuwd welke van de 2 het gaat worden
Die Duc is wel vele malen duurder zeg