BMW F900XR

Nee joh, je moet doen waar je zelf zin in hebt. Ik maakte maar een grapje! Het is al lastig om alleen maar XR-en bij elkaar te krijgen. Maakt het alleen maar leuk als er een paar R-en aansluiten:Y
 
Schuilen onder een viaduct en dan getrakteerd worden op dit! :} Dan zet ik 'm ook even midden op de weg haha

20210730_210613.jpg
 
Goedenavond trotse F900(X)R bezitters en overige geïnteresseerden,

Bij deze meld een nieuw lid zich voor dit forum.
Zojuist de 'go' gegeven bij mijn lokale BMW dealer voor een nieuwe F900XR. En jawel: de triple black kleurstelling!
Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en uiteraard ook zelf bij te gaan dragen.
 
Goedenavond trotse F900(X)R bezitters en overige geïnteresseerden,

Bij deze meld een nieuw lid zich voor dit forum.
Zojuist de 'go' gegeven bij mijn lokale BMW dealer voor een nieuwe F900XR. En jawel: de triple black kleurstelling!
Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en uiteraard ook zelf bij te gaan dragen.
Ah stoer! Heel veel plezier ermee straks!
Ik ben nog steeds de centjes bij elkaar aan t schrapen, maar ga voor de gouden versie😊 en verlaagd natuurlijk
 
Goedenavond trotse F900(X)R bezitters en overige geïnteresseerden,

Bij deze meld een nieuw lid zich voor dit forum.
Zojuist de 'go' gegeven bij mijn lokale BMW dealer voor een nieuwe F900XR. En jawel: de triple black kleurstelling!
Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en uiteraard ook zelf bij te gaan dragen.
Heel erg mooi die zwarte😇
 
Nou Spukkie, ik hoop dat het sparen je goed vergaat. En goud is ook mooi hor.
Ik heb een tijd een rode gereden en dat groeit echt aan je. In het begin vond ik die kleurstelling niets, maar op een gegeven moment echt wauw.
Maar goed, ik heb iets met zwart/mat zwart motors. Dus ja, keuze was eigenlijk heel eenvoudig.

Is er dit jaar al daadwerkelijk een F900(X)R tour gereden? Of is het bij plannen gebleven?
Ik wil wel mee hor als we er een gaan doen.
 
Ja we zijn in Maart een ritje vanuit Nijkerk wezen doen😀
Foto’s staan nog wel ergens stukje terug in dit topic…Pagina 61
Vooral de rode exemplaren waren goed vertegenwoordigd 😉
 
Laatst bewerkt:
Chique die rode parade😀👌

goud is volgens mij sterk ondergewaardeerd. Bmw heeft deze kleurstelling ook gewijzigd voor de tripple black versie. Als ik dadelijk mn centjes bij elkaar heb is er geen gouden meer te vinden. Collectors item😇
 
Chique die rode parade😀👌

goud is volgens mij sterk ondergewaardeerd. Bmw heeft deze kleurstelling ook gewijzigd voor de tripple black versie. Als ik dadelijk mn centjes bij elkaar heb is er geen gouden meer te vinden. Collectors item😇
Dan had ik hem moeten houden....
 
Triple black is zeker nice, zou het zwarte stuur wel op de mijne willen hebben. Vind alleen de zwarte voorvorkpoten niet zo mooi. Goudkleurige zou ik mooier vinden denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan