BMW G 310 topic

En dan niet bestellen hè. :')
Ik verwacht dat er tussen nu en vier maanden wel meer mee gaan komen.
En in de winter is de behoefte ook lager.

De andere twee motorfietsen hebben een quickshifter.
Dus een beetje eenheid is de zaak. :+ :+

En het rijdt wel lekker lui soepel.
 
Iedereen de terugroepactie voor de remklauwen al gedaan?
Ik zou morgen gaan, maar het weer slaat om en ik ga niet voor een controle 90 kilometer door de regen. :P
 
als je niet in de gelegenheid bent om naar de dealer te gaan voor de controle, probeer dan pekelrijden te vermijden. Als dat niet kan, spoel dan gewoon je remklauwen goed af/uit na het rijden met water. En als het even kan, blaas de boel dan droog/stal de motor droog..
 
Ik
Nope, zou door MoFra gebeld worden maar tot oo heden nog niet gebeurd.
Ik was vorige week in de herhaling maar werd weer weggestuurd. :o
De oproep actie was veranderd volgens dealer.
Geen inspectie meer maar gelijk vervangen.
Ze bellen zodra e.a. binnen is.
Er is een tekort aan afdichtingen hoorde ik via een andere rijder en de dealer bevestigde dit. :)
 
Nee ik moet nog heen, maar ik rijd sowieso niet! Zal van het voorjaar worden dan moet de biemer ook zijn 1000 km beurtje hebben.
Ik hoop wel dat er snel een droge dag gaat komen, heb wel weer zin om een rondje op de 310 te rijden.Jullie wel gewoon door aan het rijden?
En nog de beste kerst wensen allemaal.
 
Nee ik moet nog heen, maar ik rijd sowieso niet! Zal van het voorjaar worden dan moet de biemer ook zijn 1000 km beurtje hebben.
Ik hoop wel dat er snel een droge dag gaat komen, heb wel weer zin om een rondje op de 310 te rijden.Jullie wel gewoon door aan het rijden?
En nog de beste kerst wensen allemaal.
De 310 heb ik als dagelijks vervoer gekocht. Al staat er nog een auto op LPG en twee motorfietsen. Maar te harde en lange regenbuien gun ik ook de 310 niet.
Vorige week nog gefietst in de regen, zelf smelt ik er niet van. :+

Ik moet ook voor een beurt, de 1.000 beurt was vorig jaar januari denk ik.
Op het schermpje geeft de motor daarvoor nu een waarschuwing.
Ik wilde dit eigenlijk niet combineren met de remklauwen.
Arbeid en remvloeistof horen bij de terugroepactie.
Dat rekenen wil ik ze besparen. :P
 
De 310 heb ik als dagelijks vervoer gekocht. Al staat er nog een auto op LPG en twee motorfietsen. Maar te harde en lange regenbuien gun ik ook de 310 niet.
Vorige week nog gefietst in de regen, zelf smelt ik er niet van. :+

Ik moet ook voor een beurt, de 1.000 beurt was vorig jaar januari denk ik.
Op het schermpje geeft de motor daarvoor nu een waarschuwing.
Ik wilde dit eigenlijk niet combineren met de remklauwen.
Arbeid en remvloeistof horen bij de terugroepactie.
Dat rekenen wil ik ze besparen. :P
Als de rekening duidelijk opgesteld is moet dat toch geen probleem zijn?
 
Mooie eindejaar aanbieding.
Mijn G310R vervangen voor een G310GS.
Op een paar honderd kilometer na de 40.000km gehaald.
Scheelt dus een grote beurt en binnenkort banden [waren nog de originele] en kettingset.
 
Mooie eindejaar aanbieding.
Mijn G310R vervangen voor een G310GS.
Op een paar honderd kilometer na de 40.000km gehaald.
Scheelt dus een grote beurt en binnenkort banden [waren nog de originele] en kettingset.
Ik zeg een mooi kerst kado, van harte gefeliciteerd!
 
Mooie eindejaar aanbieding.
Mijn G310R vervangen voor een G310GS.
Op een paar honderd kilometer na de 40.000km gehaald.
Scheelt dus een grote beurt en binnenkort banden [waren nog de originele] en kettingset.
Is die al geleverd? :9

De enige manier om waar voor je geld te krijgen denk ik.
Veel kilometers met de 310 maken voor het inruilen. :t
 
Mooie eindejaar aanbieding.
Mijn G310R vervangen voor een G310GS.
Op een paar honderd kilometer na de 40.000km gehaald.
Scheelt dus een grote beurt en binnenkort banden [waren nog de originele] en kettingset.


Kun je die laatste paar honderd kilometer er ook nog oprijden, dan heb je een mooi rondgetal.
 
IMG20191227112008[1].jpg

Het zonnetje scheen vandaag dus, tja dan heerlijk rijden. Wel 30 km hahaha want toen waren mijn handen eraf gevroren!
 
De GS staat sinds een paar maanden wel droog binnen, er is zelfs geen condens in de schuur. :9
Alleen niet verwarmd. Leuke foto. :9
 
In de Motoplus die gisteren op de duurmat viel staat een 8 pagina's tellende duurtest van de G310R. Al met al lijken de problemen na 50.000 km goed mee te vallen. De G310R komt op een 13e plek uit van alle duurtesten die Motoplus heeft uitgevoerd, geen verkeerde score!
 
In de Motoplus die gisteren op de duurmat viel staat een 8 pagina's tellende duurtest van de G310R. Al met al lijken de problemen na 50.000 km goed mee te vallen. De G310R komt op een 13e plek uit van alle duurtesten die Motoplus heeft uitgevoerd, geen verkeerde score!

Als je het niet erg vindt dat het big-end lager er uit lag...
 
In de Motoplus die gisteren op de duurmat viel staat een 8 pagina's tellende duurtest van de G310R. Al met al lijken de problemen na 50.000 km goed mee te vallen. De G310R komt op een 13e plek uit van alle duurtesten die Motoplus heeft uitgevoerd, geen verkeerde score!
Knipsel2.jpg

Knipsel1.JPG

Knipsel.JPG
 
Als je het niet erg vindt dat het big-end lager er uit lag...
Anderszzz top tien zzeg ik met een rozzze bril. :+ ;)

Ik rij niet zoveel vol gas als de testrijders, en ik ververs de olie op minder van de helft van de termijn.
Anderhalve liter carterinhoud is drie keer niks. 8)7

Maar boze tongen die alleen maar roepen dat het troep uit India is zijn wel enigszins de mond gesnoerd.

 
Ik heb al een maand of wat een leuk spatbord - neustip - in huis voor over het originele spatbord.
Vroeg thuis vanmiddag, om 13.00 eindelijk in de zon :9 aan de motor kunnen klussen. :}

Eerst even de hele rataplan overhoop halen, boutjes, moeren en ringen zoeken.
Een houtboortje voor in kunststof, nieuwe accu op de boormachine..
En dan een paar foto's vooraf met het huidige spatbord..

DSC_2300.jpg

DSC_2301.jpg


En vol goede moed deze er op willen zetten, maar het sluit toch niet goed aan.

Front nose.jpg


Aan de voorzijde zit een clip/haak die over het spatbord schuift, maar deze is helaas net te kort. -O-
Misschien deze eraf zagen en iets met 3M tape doen + twee schroefjes bovenin (waar al gaten voor zitten).

Dus helaas geen foto na. De hele bende weer opgeruimd. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan