Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.697
- 16.462
2018 zou nog kunnen..corona 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2018 zou nog kunnen..corona 2020
Oh ja, om op tijd te zetten voor het kleppen stellen....nee grapje, is de krukas waar je tegen aan kijkt.
De o-ring zuigt zichzelf vast, ook als de bout niet hard aangedraaid is.Ja, om te huilen.. en goed vast.
Het is maar aluminium en met een O-ring dichting geen grote vlakte druk nodig.
Maar wat zit er achter???
Ooit wel een oliefilter huisje van aluminium kapot gedrukt met de montage. Yamaha Mayesty 250 scooter. Weinig kracht voor nodig..
Ik had een lange imbussleutel er op, maar pas met een verlengstuk kwam het netjes los. Dat heb ik bijvoorbeeld met de olievuldop nog nooit zo extreem gehad.De o-ring zuigt zichzelf vast, ook als de bout niet hard aangedraaid is.
Zo, das heel wat. Heb je al wat anders op het oog?Ik weet niet wat mij bezielt, maar heb de 310 te koop gezet. En de HP2 Sport ook.
De S1000RR die ik voornamelijk voor het circuit heb blijft dan wel, maar voor de 310 is er ook nog een sloot goodies onderweg.Zo, das heel wat. Heb je al wat anders op het oog?
lijkt wel een harley, haha! Schakelt het fijn ?Vandaag de versnellingspook upgraded met een 'push down to up' pedaal.
Of is het een hak~teen pedaal geworden.
Bekijk bijlage 1561178
De hak van de voet is niet flexibel genoeg om de hoek te maken om in te drukken, maar met de bal van je voet gaat het prima.lijkt wel een harley, haha! Schakelt het fijn ?
Inderdaad een flinke ommezwaai. Ik kom van een 650cc 1 cilinder, maar mis het extra vermogen niet. Ik ben heel erg tevreden met de g310gs. Ik hoop jij straks ook! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst.Zo ben eindelijk bijgelezen, wilde even dit topic helemaal doornemen voordat ik ging reageren. Heb afgelopen zaterdag een nieuwe 310GS gekocht en de Harley ingeruild. Jawel, een 3,5 jaar oude Street 750 er uit en een nieuwe 310 GS aangeschaft, was er klaar mee. Had een Vance & Hines uitlaat er onder en dat gaat niet lang meer duren voor je iedere keer aan de kant word gezet en db metingen rond je oren krijgt. Daarnaast gaat zoonlief nogal eens mee en die kon amper achterop zitten op de Harley. En last but not least ik was niet kapot van de riemaandrijving en de Indiase afwerking liet te wensen over. Voor de rest een fijne motor maar wilde weer eens wat anders. Zat eigenlijk te kijken naar een Duc Scrambler of een Benelli Leoncino Scrambler tot ik de BMW zag. Heb vroeger ook een F650 gehad en dat vond ik ook een fijne motor. Heb testgereden op een 310R, dat was even wennen van een stampende V-Twin 750 naar een hoogtoerige 313cc eencilinder. Maar ik vond hem behoorlijk vlot en had dat niet verwacht. Zat in no time op 120 km/h (wat ik nooit rijd) en vond hem erg levendig vanaf pakweg 6000 rpm. Zadelruimte ruim zeker voor een passagiertje achterop en dat vond ik nu belangrijker. Motornummer 11 in mijn bestaan maar ben inmiddels 52 dus dan heb je alle gekkigheid wel gehad. Hoop hem van de week op te kunnen halen want kenteken moest nog aangevraagd worden. Ben geen kilometervreter maar rijd wel regelmatig ritjes van 100-150 km zomer en winter maakt me niet uit zolang er maar niet gestrooid is.
Ik houd jullie op de hoogte
Bekijk bijlage 1565455
Ik weet niet over wat voor rijdersgewicht we praten, zeker met duo, maar ik heb een Hyperpro streetbox laten monteren.Zo ben eindelijk bijgelezen, wilde even dit topic helemaal doornemen voordat ik ging reageren. Heb afgelopen zaterdag een nieuwe 310GS gekocht en de Harley ingeruild. Jawel, een 3,5 jaar oude Street 750 er uit en een nieuwe 310 GS aangeschaft, was er klaar mee. Had een Vance & Hines uitlaat er onder en dat gaat niet lang meer duren voor je iedere keer aan de kant word gezet en db metingen rond je oren krijgt. Daarnaast gaat zoonlief nogal eens mee en die kon amper achterop zitten op de Harley. En last but not least ik was niet kapot van de riemaandrijving en de Indiase afwerking liet te wensen over. Voor de rest een fijne motor maar wilde weer eens wat anders. Zat eigenlijk te kijken naar een Duc Scrambler of een Benelli Leoncino Scrambler tot ik de BMW zag. Heb vroeger ook een F650 gehad en dat vond ik ook een fijne motor. Heb testgereden op een 310R, dat was even wennen van een stampende V-Twin 750 naar een hoogtoerige 313cc eencilinder. Maar ik vond hem behoorlijk vlot en had dat niet verwacht. Zat in no time op 120 km/h (wat ik nooit rijd) en vond hem erg levendig vanaf pakweg 6000 rpm. Zadelruimte ruim zeker voor een passagiertje achterop en dat vond ik nu belangrijker. Motornummer 11 in mijn bestaan maar ben inmiddels 52 dus dan heb je alle gekkigheid wel gehad. Hoop hem van de week op te kunnen halen want kenteken moest nog aangevraagd worden. Ben geen kilometervreter maar rijd wel regelmatig ritjes van 100-150 km zomer en winter maakt me niet uit zolang er maar niet gestrooid is.
Ik houd jullie op de hoogte
Bekijk bijlage 1565455
Ik had het gelezen inderdaad, weeg zelf 71 kg en mijn zoontje rond de 40kg dus zal wel meevallen denk ik.Ik weet niet over wat voor rijdersgewicht we praten, zeker met duo, maar ik heb een Hyperpro streetbox laten monteren.
Andere voorveren + olie en een complete schokbreker achter.
Je hebt nu met de G3310R gereden, maar de GS is veel slapper afgeveerd.
Het allroad karakter blijft wel bewaard met andere vering, maar het is toch wat meer op het niveau wat we gewend zijn in Europa.
De standaard vering went trouwens ook wel, maar na 500 kilometer heb ik toch de Hyperpro set laten monteren.
Mijn andere twee BMW's hebben ook deze vering, kan nu dus ook lekker wisselen onderling zonder dat ik teveel in comfort en wegligging terugval. Nog steeds een dikke glimlach en zin om te rijden op de G310GS na twee jaar samen.
Bij elkaar bijna net zoveel als ik alleen van de zomer.Ik had het gelezen inderdaad, weeg zelf 71 kg en mijn zoontje rond de 40kg dus zal wel meevallen denk ik.
Kan de voorveerspanning ook nog wat strakker zetten maar eerst maar eens kijken hoe het bevalt, moet eerst die 1000km inrijden maar eens door zien te komen
Ja ik schreef voorveer ipv veervoorspanningBij elkaar bijna net zoveel als ik alleen van de zomer.
Standaard mag de veervoorspanning achter inderdaad een stukje strakker.
Aan de voorzijde is er niets in te stellen.
Nee Martijn is gewoon nog een 2020 model (euro4) wat nog op kenteken moest. Het 2021 model (euro5) hangt weer een duurder prijskaartje aan dus vond het wel prima. Gas by wire trekt me ook niet zo om eerlijk te zijn. Een gebroken gaskabel is zo opgelost maar een storing in gas by wire is over en uit@Erwin GS ,
Krijg jij de vernieuwde gs? Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe koppeling. De mijne is voor een beurtje bij de dealer en daarom rij ik nu weer dagelijks op mijn scarver. Ook leuk, maar mis de g310gs wel hoor. Rijdt eigenlijk gewoon veel strakker.. en een heerlijke zithouding. Wat ik met de scarver tof vind, is de versnelling van 100 naar veel te hard...