ja zeker@swillems, had jij nog interesse in die Spiegels van @Worldbeater ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja zeker@swillems, had jij nog interesse in die Spiegels van @Worldbeater ?
Gisteren toevallig bovenop een kast de originele doos met presentatievenster gevonden. In huis.ja zeker
Ik kom al tien jaar bij dezelfde sportschool in Berkel.Gister onderweg naar huis weer aangesproken door een F650 en een GS1200 bij de benzine pomp en stoplicht .
- is het wat kwa vermogen ?
- zeker heel licht in de bochten ?
- maakt bmw lichte motoren ?
Hahaha was weer leuk
Ik kom al tien jaar bij dezelfde sportschool in Berkel.
De motor in de eigen parkeergarage, dus iedereen loopt er langs..
Nog nooit ben ik aangesproken in de kleedkamer - totdat ik de 310 kocht.
Nu is het bijna drie keer per week raak.
De andere keer ben ik op de fiets.
Een BMW doet blijkbaar toch iets met de mensen.
Dinsdag?Jaa en uniek! Ik ben er nog geen 1 tegen gekomen
Dinsdag?
Onderweg ik ook nog nooit.
In Nederland is het toch meer .. een zware is de ware.
Een proefrit zal ze verbazen.
Het is anders wel een verdomd vlotte schakelbrommerKom ik net bij de hornbach , komt er een wat oudere meneer naar mij toe .. zozo dat is wel een hele serieuze schakelbrommer kerel
Je had hem bij Madurodam neer moeten zetten, dan had hij groot geleken.Kom ik net bij de hornbach , komt er een wat oudere meneer naar mij toe .. zozo dat is wel een hele serieuze schakelbrommer kerel
Je had hem bij Madurodam neer moeten zetten, dan had hij groot geleken.
Die van mij is vast groter en hoger dan.stond van de week naar 2 kawa z900’s en ja ziet dat er een grooter blok onder zit , maar kwa zadel en stuur etc is het gewoon een volwassen fiets , iets lager als die andere maar hij ook gewoon wat smaller kleiner en lichter
Die van mij is vast groter en hoger dan.
De GS310 past niet onder mijn motorhoes.
Bij de S1000R hangt de hoes op de grond.
Er staat sinds kort een Ducati 750SS in de straat.
Dat is ook best een klein ding.
In de meeste koekblikken is een koelvloeistoftemperatuur van 80-85°C de standaard werktemperatuur.Even een vraagje (van inderdaad een rookie) met betrekking tot de temperatuur van de koelvloeistof.
Onlangs, 30 juni, scrolde ik door het menu van mijn boordcomputer en zag ik dat een temperatuur werd aangegeven van 99,5 graden Celsius.
Dat klinkt mij op het eerste gezicht vrij warm, is dat gevaarlijk of kan het problemen opleveren? Een waarschuwingslampje of iets dergelijks brandde niet dus heb er daarom ook niet meer aandacht aan besteed, maar nu het warm weer is toch even de vraag aan ervaringsdeskundigen
In de meeste koekblikken is een koelvloeistoftemperatuur van 80-85°C de standaard werktemperatuur.
Motorfietsen hebben echter een kleinere buffer omdat een groot koelvloeistofcircuit -en reservoir veel extra gewicht met zich meebrengt.
Het is dan ook normaal dat veel moderne motorfietsen in de zomer of bij stoplichten snel de 100 graden aantikken.
Door de druk in het systeem is de maximumtemperatuur van koelvloeistof ongeveer 120 graden.
Het moet dus niet veel hoger dan 100 graden worden, daarom komt er rond die temperatuur een ventilator te hulp.
Ik rij trouwens altijd met de °C op het display.
Rustig warmrijden en bij 70..80°C mogen we serieus gasgeven (ik).
Ze deed het gisteren ook lekker in de hitte.
Maar ik ben wel benieuwd of e.a hier lekvrij gaat blijven.
Met name de eerste(?) serie 310 had problemen met de waterpomp.
Dat heb ik met mijn eerste gehad -en is ook veel internationaal gemeld.
Ben nu met de tweede serie bezig.
Een prima en correcte werkwijze voor bijna alle voertuigen op de wereld. Dus ook de G310R.Bij 104.C kikt de fan aan als het goed is !
Ik rij hem naar de 80C en dan wacht ik nog 20 MIn met gas geven ! Belangerijkste is natuurlijk de olie temp en druk dan pas werken alle lagers en keringen optimaal volgens mij .
Ik kwam dinsdag na een rit thuis en de hoogste temperatuur was 97°C en de fan was aan.Bij 104.C kikt de fan aan als het goed is !