BMW in Bavaria kleuren

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.260
112.223
Rèswèk
Een hele tijd geleden -jullie zaten nog in de puddingbuks- heb ik eens een proefritje gemaakt met een voor die tijd wat sportievere BMW. Ik weet het model echter niet meer.
Kan 'm beschrijven als een 80er jaren motorfiets in de bekende Bavaria kleuren, Wit met Blauw,
De onderkuip zou witblauw geruit zijn, met ruitjes in de vorm van zoute droppen en ik denk dat dat model er ook in het geel met zwart was
Verder overwegend wit aan de bovenkant en wat meer blauw onder. Ik denk ook dat het een Baksteen was
Nu ben ik wel op zoek naar zo'n motor maar dan moet ik het model weten. Ik heb heel veel op plaatjes gegoogeld maar ook daar vind ik 'm niet tussen. Wellicht iets van een r1000rs ofzo. Denk wel dat de lettercombi R en S in de typeaanduiding zit...

Hebben jullie me met deze beschrijving verder kunen helpen? En als je zo'n een projectfiets hebt waar je ook niets meer mee doet ben ik ook geinteresseerd
250px-Flag_of_Bavaria_(lozengy).svg.png
 
Ik denk ook aan een R1100s of R1200s, de foto die @MotoMarz gepost heeft, is een Randy Mamola uitvoering.........zover mijn kennis reikt.
Google maar eens op afbeeldingen voor beide type's.
 
Alles van bovenstaande heb ik voorbij zien komen, en idd zijn de boxer-cuppers veel verser, en ik denk nog steeds dat het een baksteen was
 
K1200RS? Ik had er 1 met geel/zwart onderaan de kuip
En anders is het een one-off ? ik ken iig geen enkel blauw witte af fabriek kleur uitvoering van dit merk
 
Laatst bewerkt:
Misschien is dit het zwart-gele broertjeen dat zou een RS 1100 zijn?

bmw__rs_1100_1994_1_lgw.jpg
 
deze is er ook in grijs met blauwe blokken volgens mij. Heerlijke bullige toerfiets. 3 jaar mee rondgeknord
 
deze is er ook in grijs met blauwe blokken volgens mij. Heerlijke bullige toerfiets. 3 jaar mee rondgeknord
Wat wil je er voor hebben ;)
Die grijsblauwe uitvoering heeft dan weer geen vierkante blokjes toch?
 
Dat denk ik ook...
Ik ganog ff op zoek naar de Blauwe Bavaria uitvoering... Misschien inderdaag one-of


Ik moet er éérst mee naar Thuringen...
 
Dat denk ik ook...
Ik ganog ff op zoek naar de Blauwe Bavaria uitvoering... Misschien inderdaag one-of


Ik moet er éérst mee naar Thuringen...
Dat denk ik ook...
Ik ganog ff op zoek naar de Blauwe Bavaria uitvoering... Misschien inderdaag one-of


Ik moet er éérst mee naar Thuringen...

Zo,n K1200RS kun je anders prima een Autobahn mee afraffelen. BMW meeting?
 
Thuringen... Daar mogen ze de Beiers niet echt graag...

Wordt mijn eerste BMW... Ze maken al een tijd geen tweetakten meer...
 
Als je eens kijkt op http://www.bmbikes.co.uk/colourschemes.htm (BMW Motorcycle Colour Schemes) vind je misschien wat je zoekt. Bijna iedere kleur van elk type BMW staan op die site.

Laat even weten als je 'm gevonden hebt, aub.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan