BMW K 75 K 100 K 1100???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je

Ik hen lang gewacht en vel motoren gezien. Ik hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt het is mijn eerste (eigen)motor. Ben er in ieder gavla erg blij mee.
Weet je mischien hoe ik aan een Nederlandse gebruikesr handleiding kan komen. Er zit er wel een bijm aar deze is in het Duits. En technische termen in het Duits is niet mij sterkste kant.

Groet van Chris

Sorry, ik weet niet veel van BMW,s. ;)
 
www.bmwk.nl

DE site voor de bmw k rijder..

aansluiting bij een bmw k rijders club kan ook (rijden vooral in zuiden van het land)

www.klubzuid.nl

succes met je nieuwe motor!!
 
Sorry,

Het zijn niet de mooiste foto"s maar toch het is mijn trots zal ik maar zeggen>
full
 
Ik vrees dat ik hem niet snap. Ik verkoop het niet ik heb deze motor gekocht>

Groet van Chris
 
Dag oma :W


Ik heb een vraagje aan de heren K serie rijders: Ik zou graag van alle K types willen weten wat de hart op hart afstand is tussen de voorpoten en ik had gehoopt dat er hier bezitters bij zitten die dat voor mij zouden willen opmeten
 
Ik heb hier een nederlandstalige handleiding voor een K1100LT liggen die mag je kopieren, woon in Alkmaar (voor als je in de buurt woont)
met vrgr Hans van Bree
 
Kan er hier iemand puur technisch (mankementen, olie en benzine verbruik, onderhoud,...) zeggen welke K de beste is? K75 was al bekend maar ik ben toch meer te vinden voor de K100/1100 of zelfs 1200 oa. door de steviger uitgevoerde voorremmen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan