Bmw-K-fetish... Ik ben toch niet alleen?

Mijne:

full
 
Is ook mooi!
Maar dit is misschien wel de mooiste,
was vorig jaar te koop voor 2500 Eu.
Had ik net een andere gekocht, niet die groene
van de foto, die is nu te koop op marktplaats.

full
 
K rules!! net 1200 km in een weekendje gereden.....en zowel ik/vriendin als bike geen centje pijn....blijft gewoon een lekkere fiets!!!
 
Ik rij een K75RT en hij bevalt mij prima. Is mijn 1e motorfiets en ik ben heel blij met hem. Zal binnenkort wel even een foto neerzetten, maar moet hem eerst weer eens wassen. Alle vliegenlijkjes eraf poetsen. ;)
 
Kan iemand mij vertellen of de binnenkant van de kuip en dan het gedeelte boven het stuur van de K75 hetzelfde is als van de K100? Dus het stuk waar oa de speakers van de radio of een temperatuurmeter in zit.
 
Kan iemand mij vertellen of de binnenkant van de kuip en dan het gedeelte boven het stuur van de K75 hetzelfde is als van de K100? Dus het stuk waar oa de speakers van de radio of een temperatuurmeter in zit.
Jep. Kuipdelen en kuipbekleding op zich wel.

Alleen radiospeakers is niet standaard en temperatuurmeter op een RT ook niet, standaard alleen op LT.
 
Ik ben net terug van een weekendje duitsland met mn aanwinst van afgelopen woensdagavond, een 88er K100LT.

Ik moet zeggen petje af :} , dit rijdt strak zit goed en is van alle gemakken voorzien. Tis wel eventjes wennen geweest de overstap van een 16kw gn250 (was 25kw rijder) naar een onbegrenste tank met 90 pk van bijna 300kg. (afgelopen weekend met bepakking 325kg :X , maar het is allemaal goed gegaan en ik ben zeer happy met mn aankoop.

Dus ja, ik ben inmiddels best verzot geraakt op mn K.
 
Je bent zeker niet alleen. Mn pa zit bij de BMW K-lub Zuid (http://www.geocities.com/bmwk_lub/), die bestaat een jaartje en heeft 70 leden ;) Nu moet ik zeggen dat ik de kuip van de K--RT en LT's nogal lelijk vind maar een K100RS vind ik wel weer schitterend :] Natuurlijk is het ook zo dat een echte BMW een R is he ;)
 
hi K-fetishisten ;)
vraagje, hoe is de k75/100 als beginners motor? Ik zat daar naar te kijken maar je leest overal dat je een lichte (lees: 500cc) motor het beste kan gebruiken om te leren rijden nadat je je rijbewijs hebt gehaald.

En, waarom zie je zo weinig k's zonder die kuip ?

alvast bedankt :)
 
Ehm...

Als je eenmaal gewend bent aan het "aan/uit" gedrag van de injectie (zeker bij lagere versnellingen en toerentallen) dan kan je er prima mee sturen. Als beginnersmotor... tja. het is en blijft een baksteen op wielen.

Een leukere beginners BMW> F650.

De kuip zie je vaak omdat K's tourfietsen zijn; kilometervreters dus. Dan is een volle kuip erg comfy.
 
leuk...zo'n BMW...je moet er alleen wel een motor bijhebben voor de fun ;) verder niets dan goeds.


(op alle kleine zeikerige en irritante electronische storingen die je om de haverklap tegenkomt na dan :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan