Kees Vetje
MF veteraan
Dat wil niet zeggen dat het minder interessant is.Maar die is ook van een compleet ander niveau.
Ik rommel eigenlijk maar wat dit soort projecten betreft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wil niet zeggen dat het minder interessant is.Maar die is ook van een compleet ander niveau.
Ik rommel eigenlijk maar wat dit soort projecten betreft.
Weet ik.Geen idee of je er wat aan hebt, maar een GSA met 5 bak haalde 180km/h.
Zoals ik het zie, als je motor dat haalt draait het blok waarschijnlijk het fijnst als je er mee gaat rijden.
Leuk project!! Ik zag het net pas.
leuk om te zien , een gemodificeerd Guzzi frame en aandrijving, een enorme tank, en de rest er aan gebout waar nog wat ruimte was.Anders de accu wel En toch zijn het vette aparaten die geknutselde endurance fietsen
volgens dit artikel was dit een 1168 cc met 100 PK,Die motor rijdt met de mep x27 configuratie.
Dat zijn open formule race auto`s uit de jaren 60 70 met een citroen gs 1015cc motorblok.
Die dingen hadden 2 dubbele 40 mm webers en 78 pk bij 7500 toeren.
Later zijn er nog 1220 blokken gebouwd en die hadden 85 pk bij 7500 toeren.
Mijn bericht aangepast.volgens dit artikel was dit een 1168 cc met 100 PK,
en prototype solex carburateurs
maximum voor de bol dór was 1200 cc.
Moto Club BFG » La CUREY
Impossible n'est pas français (devise du MCBFG depuis 1982)www.bfg.asso.fr
in het artikel worden de verschillende versies beschreven , deze ( startnummer 71) heeft zich in 1981 niet kunnen kwalificeren
de andere motor van het team heeft zich wel kunnen kwalificeren , maar is tijdens de race uitgevallen (crash)
Heb je geen last dat het niet ondersteunde deel aan de kant van de kolom naar beneden gedrukt wordt door de frees. Lijkt mij maar erg dun en felxibel.Toch op een of andere manier kreeg ik de versnellingsbak deel en het tussenstuk niet 100% vlak op elkaar.
Kon op 1 hoek een voelermaat van 0.05 tussen krijgen.
Had nog een zelf gemaakte vlakfrees voor cilinderkoppen liggen.
Die iets aangepast omdat die nog van mijn vorige freesmachine was.
Nu in 1 gang gefreesd en wel strak op elkaar.
Toch op een of andere manier kreeg ik de versnellingsbak deel en het tussenstuk niet 100% vlak op elkaar.
Kon op 1 hoek een voelermaat van 0.05 tussen krijgen.
Had nog een zelf gemaakte vlakfrees voor cilinderkoppen liggen.
Die iets aangepast omdat die nog van mijn vorige freesmachine was.
Nu in 1 gang gefreesd en wel strak op elkaar.
Is ook dun en flexibel.Heb je geen last dat het niet ondersteunde deel aan de kant van de kolom naar beneden gedrukt wordt door de frees. Lijkt mij maar erg dun en felxibel.
Gaat zeker krom trekken met lassen.Hoe ga je dit doen na het lassen?
Opnieuw vlakken? Verwacht je wel dat alles dan nog netjes in lijn ligt?
ik heb nog een oude lastafel waar ik ooit voor dit soort werk een gasbrander heb zitten.Dan heb je in ieder geval het maximale aan goede voorbereiding gedaan zou ik zeggen zo langzaam mogelijk laten afkoelen na het lassen misschien? dus of in de oven als dat past, anders goed inpakken in een dekentje