BMW K100 Citroen knutselproject

Ik heb toch maar even een onvriendelijk gesprek gehad met de personen in kwestie.
Kijken of ze nu hun gemak houden.
Precies, gewoon negeren. Over het algemeen is het zo dat hetgene wat er wordt gezegt, meer zegt over degene die het zegt, dan over degene tegen wie het gezegd wordt. En hier gewoon weer lekker posten zodat we kunnen genieten van al het fraaie werk wat je hier aan het doen bent.
 
Ik heb toch maar even een onvriendelijk gesprek gehad met de personen in kwestie.
Kijken of ze nu hun gemak houden.
Gewoon hier alles posten wat je maakt, je hebt toch zeker geen ene donder te maken met een bedrijf waar je niets mee van doen hebt? En de mail direct naar de spambox. Kun je hier weer verder,..ik vond het heel leuk en verfrissend wat je deed.
 
Laatst bewerkt:
Toch niet van een zekere Mike ?
Ik weet denk ik wel wie je bedoeld maar daar heb ik totaal geen problemen mee.
Is een custom bouwer waar ik onderdelen voor had gemaakt.
Alleen die had de boel fout gemonteerd met ernstige gevolgen.
Probeerde mij aansprakelijk te stellen voor de kosten enz , helaas was dat niet gelukt.(tot een rechtzaak aan toe)
Met het gevolg dat hij jaren moest betalen voor die kosten en dat zit hem iet wat dwars.
 
Nog maar weer een poging in dit topic.
Kijken of het rustig blijft.

De bak en tussendeel koppelingshuis in elkaar gehecht.
Van de week eerst de boel in het frame passen voordat alles wordt afgelast.
 

Bijlagen

  • 20230227_204524[1].jpg
    20230227_204524[1].jpg
    166,7 KB · Weergaven: 86
Niet zo veel gedaan de laatste tijd omdat druk was met werk.
Maar kon het niet laten om de bak en achterbrug even te passen en kijken hoe het eruit gaat zien.
 

Bijlagen

  • 20230323_205102[1].jpg
    20230323_205102[1].jpg
    206,5 KB · Weergaven: 91
  • 20230323_205108[1].jpg
    20230323_205108[1].jpg
    340,3 KB · Weergaven: 89
  • 20230323_205114[1].jpg
    20230323_205114[1].jpg
    187,3 KB · Weergaven: 89
Heel cool dat het nu zo in elkaar steekt. Krijg de neiging om er snel wat buizen aan te fixen ;)
Maar je gaat het BMW frame gebruiken? Anders wordt het weer een ding met keuring enzo. Gaat het ding uiteindelijk wel langs de RDW?
 
Bmw k100 frame.
Gaat zeker langs de rdw.
Even laten omkeuren ivm het andere motorblok.
Wil het graag altijd officieel doen.
 
Heel verstandig, heb geen idee hoe ingewikkeld zo'n omkeuring is. Misschien dat het in dit geval wel meevalt. Iets meer cilinderinhoud, iets minder vermogen?!? en twee extra cilinders. Maar voor de rest zit alles op de plek waar het zat.
 
Ik heb nog nooit problemen bij de rdw gehad.
Niet voor eigenbouw en ook nooit bij omkeuren ivm ander motorblok.(vaker gedaan)
Netjes bouwen en zorgen dat de papieren inorde zijn.
Bij een ander motorblok vragen ze vaak om een aankoopbon of bewijs waar die vandaan komt.
 
Gisteren.dit topic pas ontdekt. Beginnend bij pagina 1. Ik vond het al zo raar dat er geen plaatjes waren.
Fijn dat je het weer wil delen!
 
Tof! Ik lees al een tijdje mee en vind dit ook een erg leuk project! Mooi dat je hier je updates blijft delen!

"Winners only focus on winning, losers only focus on winners"
 
Terug
Bovenaan Onderaan