Hallo, ik heb een k100rs gekocht voor de vele km, die ik met dit ding hoop te gaan rijden.
Heb m'n 2e tankbeurt gemaakt nadat 1 van de 2 reserve lampjes ging branden. Just in case, hij is nogal zwaar om naar huis te duwen. Gaat dat andere lampje na een bepaalde inhoud verslonden te hebben ook branden of kan ik dan echt gaan duwen? Hoeveel liter kan er eigenlijk in deze tank?
En is 1 op 14 normaal voor deze buffel of moet ie echt zuiniger lopen. Viel mij nog wel wat tegen eerlijk gezegd, maar hij verdiend zowieso een afstel rondje.
Ik heb echt geen flauw benul van BMW en wellicht heb een wp-handboek nodig.
Rammelen bij de koude start is ook zoiets, waarschijnlijk toch de nokkenasketting? Hoewel dat koelmetaal op de uitlaat en de rest wat hier tegen aan hangt de boel wat overstemt met het gerammel.
En het stuur is dat te verstellen?
Voor de liefhebbers kan ik zeggen dat het een heerlijke fiets is om te rijden, no offence!
Heb m'n 2e tankbeurt gemaakt nadat 1 van de 2 reserve lampjes ging branden. Just in case, hij is nogal zwaar om naar huis te duwen. Gaat dat andere lampje na een bepaalde inhoud verslonden te hebben ook branden of kan ik dan echt gaan duwen? Hoeveel liter kan er eigenlijk in deze tank?
En is 1 op 14 normaal voor deze buffel of moet ie echt zuiniger lopen. Viel mij nog wel wat tegen eerlijk gezegd, maar hij verdiend zowieso een afstel rondje.
Ik heb echt geen flauw benul van BMW en wellicht heb een wp-handboek nodig.
Rammelen bij de koude start is ook zoiets, waarschijnlijk toch de nokkenasketting? Hoewel dat koelmetaal op de uitlaat en de rest wat hier tegen aan hangt de boel wat overstemt met het gerammel.
En het stuur is dat te verstellen?
Voor de liefhebbers kan ik zeggen dat het een heerlijke fiets is om te rijden, no offence!