BMW K100RT

mca2

Die hard MF'er
13 aug 2007
881
0
Centraal
Zeer degelijke BMW K100RT te koop. Start altijd, rijdt vlot en met het verstelbare scherm altijd zonder turbulentie comfortabel over de snelweg of binnendoor. De banden zijn nog goed.

Na onze verhuizing gebruik ik hem eigenlijk nog maar zelden. Daarvoor was hij perfect als woon-werk fiets, ook in de winter. Enig minpuntje is de lichte kuipschade.

- elektrisch in verstelbaar windscherm (extra hoog)
- handvat verwarming
- originele BMW-zijkofferset (niet op de foto)
- 87600km
- kenteken van 08/1987

Vraagprijs 1250euro
img0148mm.jpg

img0151hf.jpg

img0146nx.jpg

img0147wo.jpg

img0150tu.jpg
 
Waar is de motor te passen?
Ik pas namelijk niet in iedere kuip van BMW. (knieen komen tegen de kappen) Maar ik weet niet precies in welke ik wel en niet pas.
 
De motor is te passen nabij Arnhem. Ik heb met mijn 1m92 zelf ook lange stelten en ik zit dus ook met mijn benen tegen de kuip aan. Dat vind ik niet enorm hinderlijk maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
 
Ik heb gisteren op een k100rt van een collega gezeten. Ik pas niet in de kuip, helaas.
 
Ja, er komt zaterdag wel iemand kijken maar dat klonk allemaal nog redelijk vrijblijvend.
 
Het was inderdaad erg vrijblijvend, de beste man heeft besloten niet meer langs te komen. Kortom, hij staat er nog :)
 
Laatst bewerkt:
Wegens wederom een afhakende koper staat de motor er nog steeds.
 
Laatst bewerkt:
Verdomme, het blijft een lelijk hok!




Maar voor dat geld, weet ik bijna zeker dat je geen betere motorfiets kan vinden voor intensief gebruik ( voor mensen met bijvoorbeeld alleen een motorrijbewijs )

:)

ruilen tegen mijn bol d'or? :P
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een erg praktische motorfiets :) En dank je voor het aanbod maar ruilen is even geen optie, ik moet even wat ruimte maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan