BMW K1200 RS EML

Ok geen probleem, wilde alleen maar wat extra info geven maar ik zou mijn zijspan ook graag in orde willen hebben, als bmw liefhebber vind ik bovenstaand span errug mooi vooral het spuitwerk, ik heb die combinatie een een ver verleden nog op de motor beurs in Utrecht gezien.
Maar eens gegraven maar helaas niet kunnen vinden maar wel een andere EML K1200 combinatie. Oja dit was in 2008.
IMG_1850.JPG
 
Dat is wel een volgende generatie K1200.
Die heeft het blok in de dwarsrichting staan zoals de meeste japanners.
 
Dat is een andere, lijkt er wel op maar kijk naar het plaatwerk van de motor en een heel ander model zijspanbak, die eerste is het span wat Enigma gebouwd heeft volgens mij.

Bij Enigma in produktie

Maar blijkbaar is dat spuitwerk geel met theedoek motief iconisch genoeg om op meer combis gebruikt te zijn..

En naar Aircooled, het wat niet kattig maar ik rijd al meer dan 5 jaar met dit span en gebruik bijna nooit een navi voor snelheid, wil gewoon een teller die ik kan vertrouwen. Liever een aanpassing maken zodat de originele teller goed werkt.
Zit er niet net als bij de oudere K's een potmeter in het dashboard waarmee je de teller kunt afstellen?
 
Dat is een andere, lijkt er wel op maar kijk naar het plaatwerk van de motor en een heel ander model zijspanbak, die eerste is het span wat Enigma gebouwd heeft volgens mij.

Bij Enigma in produktie

Maar blijkbaar is dat spuitwerk geel met theedoek motief iconisch genoeg om op meer combis gebruikt te zijn..

En naar Aircooled, het wat niet kattig maar ik rijd al meer dan 5 jaar met dit span en gebruik bijna nooit een navi voor snelheid, wil gewoon een teller die ik kan vertrouwen. Liever een aanpassing maken zodat de originele teller goed werkt.