BMW K1200GT - 2007 met zijspan Hannegan

bert111

MF veteraan
21 feb 2002
6.153
435
Lendelede West -Vlaanderen
Voila , ik had hier al eens enkele foto's geplaatst van mijn span en nu heb ik net bericht gekregen dat hij in zijn laatste faze van opbouw is , ben blij maar ook een beetje droevig dat ik hem niet kan gaar ophalen , maar de moraal is goed , we blijven positief :-)

voorheen bij aanschaf ;
KIgt6vb.jpg

nHkyzBQ.jpg

O3tD6rt.jpg


en nu is de laatste faze :Y

S7ZhtHz.jpg

4wiFemw.jpg

y0ivDRg.jpg
 
Ik zie een Frans kenteken en een Frans uitziende binnenmuur van een schuur, wordt hij in Frankrijk samengebouwd?

Mooie combi om te zien zo, heel sjiek.
 
yep , hij word in Frankrijk samengebouwd , de witte muur is bij mij thuis , de schuur is bij zijspanbouwer Choda , het Franse kenteken is omdat hij aangekocht geweest is in Frankrijk....
 
Ik heb sinds vorige week een Hannigan. Kun je me vertellen of er een oplossing is om het dak van het span ergens op te bergen? Zou achter de stoel moeten kunnen, maar die.schuift bij mij niet ver genoeg naar voren.
 
Ik heb sinds vorige week een Hannigan. Kun je me vertellen of er een oplossing is om het dak van het span ergens op te bergen? Zou achter de stoel moeten kunnen, maar die.schuift bij mij niet ver genoeg naar voren.

Ha , vreemd , bij mij gaat hij gewoon achter de vooruit geschoven zetel , de breedste kant naar onder ...
mijn zetel kan dus kantelen en voor-en achteruit ... is die van u het zelfde model ?
 
Ha , vreemd , bij mij gaat hij gewoon achter de vooruit geschoven zetel , de breedste kant naar onder ...
mijn zetel kan dus kantelen en voor-en achteruit ... is die van u het zelfde model ?

Hij kan wel naar voor en achteren, maar niet kantelen voor zover ik weet. Gaat dat met een hendel?
 
Dit is de motor van ' the master him self ' die waar hij binnenkort rally's mee gaat rijden ter vervanging van zijn ZZR 1100
BeVsZx5.jpg

ZjGcCBw.jpg


En deze was hij bezig als ik die van mij afgezet heb , is ook voor rally's te rijden , staat een systeem op dat hij hem kan lager zetten of hoger voor off road
en ja , ik weet dat zijn " zijspan bakken " niet mooi zijn , die aan de hayabusa gaat nog vind ik , maar de andere :r :)

Fex11XZ.jpg
 
ja he , is dezelfde , als ik mij niet mis zit de hendel om voor/achteruit onder de zitting en die van de leuning rechterkant zijkant ...
Maar , als je een zetel heb zoals onder dan weet ik het niet , omdat ik een grotere zetel heb , is meer een "bijna " 2 pers stoel en zonder kopsteun ...
xFSbgQm.jpg
 
Ik heb ook de brede zetel, zonder hoofdsteun. Rechts alleen iets voor de gordel, maar geen hendel. Waarschijnlijk iets aangepast. Ga kijken of ik bij de vorige eigenaar kan achterhalen hoe en waarom.

 
Terug
Bovenaan Onderaan