BMW K1200GT - 2007 met zijspan Hannegan

Ben je al thuis of nog steeds onderweg🤣. Ben benieuwd maar zal niet om foto's vragen😇
 
20200624_082914.jpg
 
Ik zou 't ook niet weten Bert, beetje rare klak zo.
Maar die zal er vanaf, om 'ohne oben' te rijden?

Nee hoor , maar ik ben blij dat je het mij vraagd , ik ben op een 110 km/h weg mijn dak verloren , veronderstel dat de fransoos hem niet goed opgezet had en ik niet naagekeken , dak eraf en de vrouw met de auto er bijna over gereden , ze heeft mijn dak kunnen recupereren maar ja , er zijn geen stukken af , maar lichtjes gekrast hahahah
 

Bijlagen

  • 20200624_145730.jpg
    20200624_145730.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 7
Nee hoor , maar ik ben blij dat je het mij vraagd , ik ben op een 110 km/h weg mijn dak verloren , veronderstel dat de fransoos hem niet goed opgezet had en ik niet naagekeken , dak eraf en de vrouw met de auto er bijna over gereden , ze heeft mijn dak kunnen recupereren maar ja , er zijn geen stukken af , maar lichtjes gekrast hahahah
Hmm geen botspet maar een botsdak. Zonde
 
Hij staat er strak bij Bert!

Wel gruwelijk KAK van dat dak zeg....
 
Nee hoor , maar ik ben blij dat je het mij vraagd , ik ben op een 110 km/h weg mijn dak verloren , veronderstel dat de fransoos hem niet goed opgezet had en ik niet naagekeken , dak eraf en de vrouw met de auto er bijna over gereden , ze heeft mijn dak kunnen recupereren maar ja , er zijn geen stukken af , maar lichtjes gekrast hahahah

Ja lekker dan....:X:X


Mooi voorkantje Bert, ziet er mooi rank uit zonder dat je het idee krijgt dat het te slap is ofzo:t
 
ja is het ook maar tja , gaan er niet voor wenen hoor lol , of grote sticker er op of wat schuren en plamuren ....
ik snap het...
het zou ook iets zijn wat mij gelijk zou kunnen overkomen, daarom wil ik ook het liefst niet van die enorm nette spullen hebben, want dat blijft bij mij toch nooit lang mooi...
 
Terug
Bovenaan Onderaan