Bmw k1200r powercup replica of origineel?

James0611

Rookie
24 mrt 2017
12
0
Hallo allemaal,

Ik ben jaimy uit Amsterdam. Ik lees al jaren mee en heb nu zelf een vraag.

Ik ben aan het kijken bij een bmw k1200r powercup uitvoering.
De meneer zegt dat het een originele powercup motor is en alle modificaties uitgevoerd door bmw zelf.

Hij is wel op kenteken en er zit een normale teller op.

Nu is mijn vraag zijn er powercup replica's verkocht? Ik kan dit nergens vinden.

Graag uw reactie.

Gr jaimy
full
 
Nee is geen officiele uitvoering geweest. Wel nagebouwd dus replica.
Overigens wel een mooi ding. Zie je niet veel.
 
Laatst bewerkt:
Bedank voor uw snelle reactie.

Deze meneer beweert dat hij fabrieks af dus alle modificaties heeft ondergaan dus alles van de ecu tot quikshifter. Maar daarna niet is verkocht aan een race team en toen weer weg klaar is gemaakt en aan een particulier is verkocht.

Ik weet niet hoe waarschijnlijk dit verhaal is. Maar het blijft een mooie motor in zeer goede staat.

Is er een manier om dit na te kijken?
 
Deze moto staat toch al een heel eind te koop. Een collega van me is al een poos in de running voor een k1200r en wees mij al een hele tijd terug op deze moto.
 
Bedank voor uw snelle reactie.

Deze meneer beweert dat hij fabrieks af dus alle modificaties heeft ondergaan dus alles van de ecu tot quikshifter. Maar daarna niet is verkocht aan een race team en toen weer weg klaar is gemaakt en aan een particulier is verkocht.

Ik weet niet hoe waarschijnlijk dit verhaal is. Maar het blijft een mooie motor in zeer goede staat.

Is er een manier om dit na te kijken?
Hij kan natuurlijk race klaar gemaakt zijn in het verleden. Er zitten in iedergeval andere remtangen op.
Je kan de vraag even in het K topic stellen. Wellicht zit daar nog meer kennis.

Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!
 
Ik ga het daar ook even proberen bedankt.

Mocht iemand hier hier nog wat info voor me hebben hoor ik het graag.
 
Voor de mensen die meegedacht hebben, het is een originele powercup motor van het Belgische team geweest.

Nu weer alle verlicht en dergelijke in orde maken voor de keuring ;)
 
Het betrof zeker een origineel geval. De gehele motor was klaar voor de racerij. Ik heb hem een flinke tijd geleden al weer verkocht, geen idee waar hij nu is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan