BMW K1200RS te Koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hathi

MF'er
21 mrt 2007
43
0
Zeddam
Hallo allemaal,

na vorig jaar mijn rijbewijs te hebben gehaald, heb ik meteen mijn motor gekocht. Een BMW K1200RS.

Ik heb er helaas maar kort op kunnen rijden. Een knie blessure en een knie operatie erna zorgen ervoor dat ik niet langer dan 10 minuten kan rijden. Als ik er langer op zit, kan ik niet garanderen dat ik de motor overeind houdt als ik mijn voeten op de grond zet :N

Nu het seizoen weer is begonnen, en er nog steeds geen verbetering is voor wat betreft de knieën, heb ik de knoop maar doorgehakt en wil ik de motor verkopen.

Specificaties:

Merk: BMW
Type: K1200RS
Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 66344

Assesoires: koffers: zijkoffers BMW + topkoffer GIVI topkoffer + tanktas.
Navigatie: Garmin Zumo 550 Europa
Alarm: Spyball
Ruit: 2 standen, tour en sport
Sloten: Schijfrem slot met houder op de moter, Kettingslot

~[EDIT] er moet door een monteur naar de ABS gekeken worden, geeft een melding van storing. Reparatie op mijn kosten!

Aangepaste prijs!
Prijs: € 6000,-


full
 
Laatst bewerkt:
Nog een foto met koffers erop... De rugsteun is makkelijk van de topkoffer af te halen.
full
 
Als iemand de motor heeft gekocht, maar de rugsteun er niet bij wil hebben...

die kun je trouwens gewoon bestellen hoor, standaard onderdeel van GIVI
 
sooooow......das mooi kut -O-

spijtig te horen joh.........hopelijk vind je gauw een nieuw baasje voor 't beestje.

dikke Beemer hoor :)


edit:
misschien een idee om je dealer te vragen of hij in de showroom mag staan :? Dat heet "verkoop in consignatie". De dealer verkoopt dan de motor in opdracht van een klant. Je dealer regelt dan ook de proefritten, plaats de motor op zijn website, en na een week of 3 een keer een advertentie op MP, etc.
Je spreekt dan van te voren een bedrag af (of % van de uiteindelijke verkoopprijs) waarvoor je dealer deze dienst doet.

Lijkt mij dat in jouw geval een dealer je hiermee best wil helpen :Y

sucses :W
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de tip, misschien ga ik dat binnenkort wel proberen.
Wel denk ik dat ik met de prijs te hoog zit...


aangepaste prijs: € 7000
 
bedankt voor de tip, misschien ga ik dat binnenkort wel proberen.
Wel denk ik dat ik met de prijs te hoog zit...


aangepaste prijs: € 7000

Pas de startpost dan ook even aan.
Prijs is wat reeeler nu,suc6 met de sales.
 
Fijne toermotor met een beredik koppel,schakelen kun je tot een minimum beperken :)

Wel op letten> mensen met lange benen moeten de knietjes scherp knikken,let daar op met zadel afstellen (jaja dat kan ook nog,evenals het stuur!)
 
De motor is nog niet verkocht, ik ga zakken met de prijs...

€ 6000,- voor deze complete motor!


Opmerking: er moet door een monteur naar de ABS gekeken worden, geeft een melding van storing. Reparatie op mijn kosten!

Hathi
 
De storing van de ABS kan heel goed komen door een te lage accuspanning! Een bekend 'probleem' bij BMW's. Kan ook goed kloppen bij je verhaal: weinig gereden afgelopen jaar. Ik zou toch echt eerst de acuu een keer goed op laden alvorens hem naar een dealer te brengen.
 
Wat je ook kan doen, even rijden ermee, kontakt uit doen en weer aan, en starten, als de ABS het dan wel gewoon doet is het de accu!
 
Gaan er al accesoires los ?

[me="Testikels"]heeft al een K1200RS namelijk, maar geen tanktas[/me]

edit : ook geen topkoffer

Mocht je die kwijt willen, dan hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Hathi,
heb op dit moment een K1
ben aan het sparen voor een RS - heb interesse maar nog niet genoeg gespaard.
zijn er mogelijkheden???
grt
John
 
@ Testikels: Ik hoop dat ik de motor zo compleet in 1 keer kan verkopen. Als ik een koper krijg die geen belangstelling heeft voor de tas en de topkoffer, dan laat ik het nog weten!


@ John: Sorry, ik heb geen belangstelling voor een K1...


gr, Hathi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan