BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig verhaal en ik zou dus meteen verkocht (eeder verliefd) moeten zijn na een proefrit, dat was ik eerder ook met mijn huidige BMWtje... dus wie weet.. Ik ben er wel helemaal verzot op en lees momenteel alles over BMW.. ff verder niets om handen op het moment :N .

Als maar niet mijn laatste proefrit ooit gaat worden als k het gas opentrek :?
*O*

Oh ja, waarom is die witte K1300s nu teruggenomen door BMW? :W
Dank je. Zoals ooit als een door Roloo gecorrigeerd, rijdt een K geen 200km bij 5k toeren (dit zal eerder rond de 7 à 8k toeren zijn in de 6de versnelling). Maar waarschijnlijk had ik geen tijd om op de toerenteller te kijken :X .

Je hoeft natuurlijk niet het gas open te trekken, gewoon in een hoge(re) versnelling op koppel doortrekken kan ook ;) . En kijk even of de K niet op nieuwe bandjes staat.

Altijd even netjes warmrijden (motor en banden) en dan op een recht stuk gewoon gaan.

Tja, waarom is de witte K terug genomen. Geen idee. Maar je kan altijd de K nog wit laten spuiten, zoals Pannenkoek (zie één van de vorige topics).
 
Hi motormannen,

Houden jullie je PC ff goed in de gaten :Y :? .. schijnt vandaag een zeer heftig computervirus actief te zijn geworden wat de harde schijf laat crashen en jouw identiteit op internet overneemt.

Het komt binnen via de email met een 'digital card' of een 'digital flower'! Direct deleten, want als je het opent dan moet je je pc opnieuw opstarten met "cntrl alt delete" en dan zijn de rapen gaar! '(

Moet zeggen, wel slim bedacht van de boefjes, net zo voor Valentijnsdag... :W :W
 
Gewoon een goede virusscanner installeren en deze automatisch laten updaten. En als je van Windows gebruik maakt, automatische updates downloaden en automatisch laten installeren.
 

Gewoon geduld hebben! Eigenlijk schijnen ze vanaf vandaag bij alle dealers al binnen te zijn, dus vanaf morgen zou je al kunnen kwijlen en k zou gewoon zo'n grijze metallic intro meejatten (merken ze vast niets van)! K ga wel op de uitkijk staan! :W
 
Laatst bewerkt:
hij/zij :} is mooi

Super! :Y Ik ga regelen da k volgende week n proefrit kan maken op n 'hij' S en stoere R. Jammer dat ze niet beter over de kleursamenstelling hebben nagedacht. Grijs rood, heel mooi, maar wel echt n dameskleurtje. Hoop da t lukt, maar t is me wel opgevallen, dat als n vrouw serieus n Beemer koopt & r ook nog btje verstand van heeft, je veel voor elkaar krijgt!

Goede nachtrust nog allen! :?
 
Laatst bewerkt:
K1300S
full
 
Laatst bewerkt:
Die K1300S lijkt wel wit (ja, ik weet het, het is grijs). Maar mooie plaatjes Lennard. Zaterdag maar eens bij Simako kijken ;) .
 
kaarten SBK 26 april TT circuit Assen:
BMW komt dit jaar voor t eerst met een VIP-arrangement voor de SBK op t TT-circuit Assen op 26 april as. Kaarten kosten iets van 140 EUR p/s en zijn via de dealer te bestellen, er zijn 250 kaarten beschikbaar. *O*

BMW's beroemde TT VIP-arrangement gaat dit jaar ook gewoon door en als ik t goed begrepen heb, zijn de kaarten hiervoor ook al te bestellen *O*

:W
 
kaarten SBK 26 april TT circuit Assen:
BMW komt dit jaar voor t eerst met een VIP-arrangement voor de SBK op t TT-circuit Assen op 26 april as. Kaarten kosten iets van 140 EUR p/s en zijn via de dealer te bestellen, er zijn 250 kaarten beschikbaar. *O*

BMW's beroemde TT VIP-arrangement gaat dit jaar ook gewoon door en als ik t goed begrepen heb, zijn de kaarten hiervoor ook al te bestellen *O*

:W
Linkje? of hoe kom je aan deze info?
 
.... gisteren bleek ook dat mn "ouwe" K12S verkocht is, weer iemand blij met zo'n mooie 4 cilinder *O*
 
De TT VIP kaarten zijn ook bij de dealer te reserveren.


@bedrijfsongeval:
Wat een elende om dat mee te maken.
Ik herriner me ook een verhaal van de Jong in Alphen.
krijg je altijd weer kippevel van.



Gisteren met Senior 46 samen op de koffie geweest bij de Duc dealer.
Jammer dat deze dealer geen BMW's heeft. voor de rest is de sfeer aldaar wel erg goed (Duc Rdam)
Genoten van enig, net uitgekrat, Duc nieuws. En met een buik vol koffie en choco weer naar huis terug gekeerd.
O ja, ook mijn echtelijke plichten vervuld en een leuk Duc kado voor Hennie gekocht. Ze was er blij mee (nog effe het Duc merkje omwisselen)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan