BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
kaarten SBK 26 april TT circuit Assen:
BMW komt dit jaar voor t eerst met een VIP-arrangement voor de SBK op t TT-circuit Assen op 26 april as. Kaarten kosten iets van 140 EUR p/s en zijn via de dealer te bestellen, er zijn 250 kaarten beschikbaar. *O*

BMW's beroemde TT VIP-arrangement gaat dit jaar ook gewoon door en als ik t goed begrepen heb, zijn de kaarten hiervoor ook al te bestellen *O*

:W


Geweldig lijkt me dat, heb je een link of weet je hoe die TT VIP-kaarten precies te bestellen? Wie gaat er mee?

Super foto's van de K1300r :9~ , of inruil boxer of extra aanschaf? :?
 
Geweldig lijkt me dat, heb je een link of weet je hoe die TT VIP-kaarten precies te bestellen? Wie gaat er mee?

Super foto's van de K1300r :9~ , of inruil boxer of extra aanschaf? :?
bij de BMW-Motorrad-dealer te bestellen :Y
en een vergelijking tussen K13R en R12R lijkt me lastig zonder proefrit, daarna weet je direct wat je wilt.. :W
 
bij de BMW-Motorrad-dealer te bestellen :Y
en een vergelijking tussen K13R en R12R lijkt me lastig zonder proefrit, daarna weet je direct wat je wilt.. :W

Thanks voor info. Wat betreft de K1300 serie, de sportieve zit is wellicht minder geschikt voor langere reizen. Dus denk aan boxer voor reizen en voor fun een Kr erbij? :?

Overigens gisteren het nieuwe BMW ABS systeem eens goed getest, vol in de ankers met stuur n links op binnen stuk rotonde, n sukkel :? die me niet zag of op verkeerde pedaal trapte en opreedt. Busje eindige rechts in de berm op de rotonde. Ikke niks, motor blijft rechtop. Met dank aan mijn engel of BMW? O-)
 
Thanks voor info. Wat betreft de K1300 serie, de sportieve zit is wellicht minder geschikt voor langere reizen. Dus denk aan boxer voor reizen en voor fun een Kr erbij? :?
Nee hoor, da's m.i. nergens voor nodig. De sportieve zit van de K1200S valt reuze mee. Ik heb in één week probleemloos 3000km gereden en er zijn K1200S bezitters die nog meer in een week rijden (van Herr Flick, Lennard en Bor S weet ik het zeker).
En nee, de meesten komen niet eens op de snelweg.

P.S. 1 Op de K1200R zit je nog wat rechter op.

P.S. 2 Overigens had Lennard wel een SBK stuur op z'n K1200S en zat daarom ook wel wat rechter op.
 
Nee hoor, da's m.i. nergens voor nodig. De sportieve zit van de K1200S valt reuze mee. Ik heb in één week probleemloos 3000km gereden en er zijn K1200S bezitters die nog meer in een week rijden (van Herr Flick, Lennard en Bor S weet ik het zeker).
En nee, de meesten komen niet eens op de snelweg.

P.S. 1 Op de K1200R zit je nog wat rechter op.

P.S. 2 Overigens had Lennard wel een SBK stuur op z'n K1200S en zat daarom ook wel wat rechter op.

Okay, da zitten hoeft dus geen probleem te zijn, maar ff die proefrit afwachten (kan bijna niet wachten :N) . N BMW park creeren is natuurlijk ook overdreven, hoewel n leuke hobby :Y :W
 
Wie gaat er mee?

Ondergetekende heeft zijn TT VIP kaartje al besteld bij de dealer.
Ik ga er vanuit dat Roloo, Texan en Senior 46 ook weer van de partij zijn
Het is er altijd prima vertoeven.
Kaartjes zijn niet goedkoop, maar het eten, de sfeer enz enz zijn perfect in orde. Tevens rij je met je motor zo het circuit op en parkeer je op het binnenterrein. Heerlijk is dat.


Met de K kan je zeker lekker touren hoor. Vorig jaar met de vrouw achterop achter de RT van Roloo aan gereden. Dat ging prima. Wel zijn de bagage mogelijkheden veel beperkter dan bv een RT.Maar dat ga ik dit jaar eens proberen

Een sfeer impressie van de TT2008 in de VIP tent

full
 
Laatst bewerkt:
Toeren met de K1200S ;) ....

IMG_1289.jpg




[me="Texan"]is natuurlijk weer aanwezig op de TT :Y ....[/me]


Nog wat sfeer plaatjes van de TT ;) ....

Ontbijt:

ontbijt.jpg



De brommers naast de tribune, bijna op het circuit:

brommers.jpg



De helden zijn erg dichtbij:

rossi.jpg



Een toetje van Senior46 (geen TT zonder ijs natuurlijk ;) ):

hettoetjevansenior.jpg
 
Laatst bewerkt:
En het (soort)gelijke ontbijtje op weg naar de maagje van glk :+ ....

glk.jpg
 
Laatst bewerkt:
... zo lijkt een BMW VIP-arrangement alleen maar een vreetfestijn -O-

tis toch niet alleen goed vreten :? ben nu al een keertje of 4 als BMW gast sponsor geweest en ja, kmoet zeggen dat t goed bikken is, maar vind t vooral erg gezellig :Y


ennuh, eet smakelijk alvast O-)

:W
 
Laatst bewerkt:
... zo lijkt een BMW VIP-arrangement alleen maar een vreetfestijn -O-

tis toch niet alleen goed vreten :? ben nu al een keertje of 4 als BMW gastsponsor geweest en ja, kmoet zeggen dat t goed bikken is, maar vind t vooral erg gezellig :Y


ennuh, eet smakelijk alvast O-)

:W

Vreetfestijn? :Y Eten doe k nie veel :N , maar gezelligheid daar gaat t om.. en als jij t gezellig vindt, dan zal het wel super zijn! ..en wie weet zaken doen daarzo... Dat kaarten duurder zijn dan 140, maakt niet uit! :N Geld moet rollen, leven maar 1 keer heel kort, te kort O* :W *O*
 
Zaken doen :? Met een BMW-dealer :? Of bedoel je zaken doen als in ik verkoop iets en misschien zijn daar wel potentiële kopers :?

In beide gevallen denk ik dat er niet veel te doen is voor je ;) . Gezellig is het wel *D .
 
Beste mensen,

Ook ik ben nog steeds van de partij en lees rustig mee.

Groeten en veel plezier!!

The Chief
 
Zaken doen :? Met een BMW-dealer :?. Gezellig is het wel *D .


Voor de gezelligheid dan zeker :} .. heb nog n verre (wereld)reis in gedachten ooit voordat k oud ben (Afrika of zuid Amerika) en daarover kun je allicht met iemand van gedachten wisselen over wat voor n specifieke bike t dan beste wordt, da bedoel k eigenlijk! maar dat kan ook onder gezellig kletsen vallen:W *O*
 
Laatst bewerkt:
Tja....je moet wát als je niet op de boxer-meet mag komen! ;)
Om Roloo's termen maar eens te gebruiken: ik moet niets ;) . En ik moet al helemaal niet naar een boxermeeting.

Ik wil echter persé naar het K12 :Y :Y Sp :Y rt f :Y rum treffen 2 :Y :Y 9 *D .

:+
 
Laatst bewerkt:
Dag K vrienden

Als jullie nu eens allemaal samen een nieuw topic openen,

Het BMW Praat Cafe

Dan blijven de K,R,F,en andere BMW gerelateerde topics nog een beetje schoon.

Nu verzand alles in slap geouwehoer(doe ik soms ook aan mee,ik weet het, niks menselijks is mij vreemd ) maar daardoor haken ook mensen af denk ik, dat is toch jammer imo.

Ik zal dit stukje ook bij andere BMW topics plaatsen,wellicht kunnen we dan als BMW rijders/bezitters/idolaten/verguizers de consensus vinden (waar lag dat ding ook alweer)

:)

Dus: laat het huisje bij het beestje ,cut the crap en maak er een gezellige Deutsche Bierstube :9~ kroeg van

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan