Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit er nog een addertje onder het gras dan? Ik ben sowieso van plan om het heel netjes te doen. Afgebroken klipjes en losse klemmetjes en tywraps die overal en nergens zitten daar ben ik allergisch voor.Lees de handleiding echt heel goed
dankjewel voor het advies, ik ga erachter aan! de dealers doen er ook alles aan om je bij hun in de werkplaats te krijgen, hahahaha.Gefeliciteerd, mooie fiets!
'Service' verwijderen kan volgens mij alleen door de dealer of als je een OBD-device hebt die die mogelijkheden heeft.
zowel de draagarm als de eindaandrijving zijn behoorlijk geoxideerd, dus is het maar goed dat die koffer ervoor hangt, hahaha, ik heb al geluiden gehoord van enkele honderden euro's voor het overspuiten, dat gaat hem dus niet worden, het slechte weer komt er weer aan (storm enzo), voor een regenbuitje laat ik hem niet staan, maar dikke storm pak ik toch liever de auto, dus ik denk dat ik maar eens ga slopen, lol, achterband ligt er zo af en dan is het niet zo moeilijk om het hele spul eraf te halen (denk ik), zelf kaal maken en dan grondverf en overspuiten, moet alleen een goed gelijkende lak zien te vinden, aangezien BMW geen lakken meer verkoopt, !@#$%^7, maar daar kom ik wel uit, ik hou jullie op de hoogte!Mooi ding, en in die lekkere pedante champagne kleur. Lekker in stijl alles en iedereen voorbij blaffen.
Als je de achter draagarm en of de eindaandrijving gaat spuiten dan mag je mij (ons) wel op de hoogte houden hoe dat gegaan is. Deze zijn wel wat oxide gevoelig ja, meer als bij mijn veel oudere R1100...
petje af hoor dat je dit allemaal kanDe K zit weer in elkaar . Warme start probleem modificatie kabel zit er in. Past zuigend, er hoeft niet geknipt te worden in de originele kabelboom maar wel het een en ander afgedopt en omgestekkerd. Om de extra kabelboom goed te monteren moet het inlaat huis er af, daar achter moeten nog 2 ty-raps. De inbouw instructie voor dealers is hier wat onduidelijk over dus ik vermoed dat bij de dealer uitgevoerde modificaties de kabel los hangt achter de luchtinlaatbox. Kwam er ook gelijk achter dat de carter ontluchting ook dicht zat met sludge.
Ook gelijk klepspeling gecontroleerd, daar kwam ik een lamme bobine tegen die niet strak op de bougie blijft zitten. Nieuwe bougies, radiateur uitgebaggerd. En nog tig kleinigheden opgelost.
Vandaag de power weer unleashed, wat gaat dat ding toch lomp hard , en zo gecontroleerd heerlijk. Start motor heeft nu geen enkele moeite meer om 1:13 compressie te overwinnen, draaid nu als een malle in het rond. Daar wordt een mensch blijd van
Er zal vast wel te achterhalen zijn welke RAL kleur je moet hebben. CROP verkoopt ook merkspecifieke kleuren idd.zowel de draagarm als de eindaandrijving zijn behoorlijk geoxideerd, dus is het maar goed dat die koffer ervoor hangt, hahaha, ik heb al geluiden gehoord van enkele honderden euro's voor het overspuiten, dat gaat hem dus niet worden, het slechte weer komt er weer aan (storm enzo), voor een regenbuitje laat ik hem niet staan, maar dikke storm pak ik toch liever de auto, dus ik denk dat ik maar eens ga slopen, lol, achterband ligt er zo af en dan is het niet zo moeilijk om het hele spul eraf te halen (denk ik), zelf kaal maken en dan grondverf en overspuiten, moet alleen een goed gelijkende lak zien te vinden, aangezien BMW geen lakken meer verkoopt, !@#$%^7, maar daar kom ik wel uit, ik hou jullie op de hoogte!
Dat is aardige aluminium pest ja. Als er in de eerste jaren een paar winters mee door is gereden ziet het er na 10 jaar zo uit. Ik ben ook al eens op zoek geweest naar het kleur nummer van het frame en op een Duits forum wist iemand te vertellen dat eem Glasurit (BASF) verf is. Het kleurnummer is M17.zowel de draagarm als de eindaandrijving zijn behoorlijk geoxideerd, dus is het maar goed dat die koffer ervoor hangt, hahaha, ik heb al geluiden gehoord van enkele honderden euro's voor het overspuiten, dat gaat hem dus niet worden, het slechte weer komt er weer aan (storm enzo), voor een regenbuitje laat ik hem niet staan, maar dikke storm pak ik toch liever de auto, dus ik denk dat ik maar eens ga slopen, lol, achterband ligt er zo af en dan is het niet zo moeilijk om het hele spul eraf te halen (denk ik), zelf kaal maken en dan grondverf en overspuiten, moet alleen een goed gelijkende lak zien te vinden, aangezien BMW geen lakken meer verkoopt, !@#$%^7, maar daar kom ik wel uit, ik hou jullie op de hoogte!
Ik doe voor miin werk ook wel wat met techniek, helemaal bleu ben ik niet hoor. Maar ik moet het van mijn jongens ook wel eens horen; "weet je nog hoe alles straks in elkaar moet pap?"petje af hoor dat je dit allemaal kan
hahahahIk doe voor miin werk ook wel wat met techniek, helemaal bleu ben ik niet hoor. Maar ik moet het van mijn jongens ook wel eens horen; "weet je nog hoe alles straks in elkaar moet pap?"
dan ga ik daar zeker een keer naar toe, ik woon toch in de buurt, lol. hartelijk dank.CROP in Rotterdam kan je vast wel helpen met de lak.
Columbuzzz had het ook al over CROP, ik ga daar zeker eens kijken. merci.Er zal vast wel te achterhalen zijn welke RAL kleur je moet hebben. CROP verkoopt ook merkspecifieke kleuren idd.
AHA, dat is ook een goeie tip, met dat kleurnummer zal ik een heel eind komen, hartelijk dank.Dat is aardige aluminium pest ja. Als er in de eerste jaren een paar winters mee door is gereden ziet het er na 10 jaar zo uit. Ik ben ook al eens op zoek geweest naar het kleur nummer van het frame en op een Duits forum wist iemand te vertellen dat eem Glasurit (BASF) verf is. Het kleurnummer is M17.
Laatst is er weer een probleem opgekomen met het ABS systeem. Deze keer is het het voorste wielcircuit, waarbij de sensor aangeeft dat de druk te hoog is, met een gebrek aan bekrachtiging aan de voorkant als gevolg. Mijn aanname is, dat er tijdens het schoonmaken van de pomp deze zomer troep in de servo('s) achter is gebleven en dat het zich weer op is gaan hopen in het kanaal richting de sensor. Vandaag heb ik vrij en ga maar weer eens een kijkje nemen...